Föreläsning!!
Vill dela med mig av det som hände idag. Var på en föreläsning om ett stort projekt här i Malmö. Mycket för företagare och han ville ha ett samarbete med oss. Oss är då företags grupp som jag är med i.
Han var så lugn och behaglig i hans framtoning och jag fick en härlig feeling. Väldigt positiv och det satt nog ett 40 tal människor och lyssnade.
Jag nickar alltid när någon föreläser så att de kan känna att någon är med dom. Vet hur det känns själv.
Efteråt gick jag fram till honom och sa din föreläsning kändes väldigt behaglig och du som person också. Han blev SÅ glad och tackade, sedan sa han men vi får ej ge komplimanger! Nä just det. Han sa vi skall tro att vi inte är något och inte ge komplimanger för det är fortfarande jante lagen. haha. Så vi började snacka och bytade visitkort, detta leder alltid till något mer och det kände både han och jag. Då jobb relaterat. Detta har jag varit med om nu 2 gånger på samma månad och the law of attraction fungerar.
Det jag vill säga är att han blev lite häpen för han var ej van att någon kom fram och sa så.
För mig var detta en härlig upplevelse att se någon bli så glad och kunde ta emot det.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Men jag förstår honom! Tänk att få en komplimang av en sån söt och trevlig coach som du! Dessutom, hur kunnig man än är, så behöver man ändå få känna att någon bekräftar ens kunnande. :) Där gjorde du en insats utan att du tänkte på det! Härligt! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Härligt Gitte, låter precis som du, förgylla dagen för andra! 
Oj, tack för era fina ord. Detta hade jag ej förväntat mig. Kändes varmt.
#1 Ja just det han kanske trodde jag stötte på honom. Haha. Tänkte jag inte på och du har rätt för hur kunnig man än är så behöver vi alla höra något eller känna att någon gillar oss. ;-) Tack I-L.
#2 Tack Bm. Goa ord.
#3 Söta Gahella, tack. Försöker vara så sann som möjligt. ;-)
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se