Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettmedlemmar-info
Läst 924 ggr
GitteL
0

Helg och sol!!

Jag önskar er alla en härlig helg full med glädje och energi.

Glöm inte att ta tid till er själva för att njuta och reflektera. Stanna upp och bara var stilla i sinnet gör susen och många svar kommer till er.

Försök också att få in bus, humor och lekfullhet. Skratta mera.

Många helg kramar ifrån mig.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Gahella
0

Tack desamma Gitte och önskar alla andra här samma sak!

omelett
0

Tack det samma. Vädret inbjuder verkligen till detta. Premiärdoppet gjorde jag igår, då var det 20 grader i vattnet. Så barnsligt roligt att bada. Hoppa från bryggan, göra en kanonkula, svätta ner varandra, brottas i vattnet om en flytleksak.Skrattande

Sen skogspromenad på kvällen. Så stilla och vackert. Tid för reflektion. Då har man fått balans. Ying och yang igen tänker jag.

[BigMama]
0

Tack detsamma! Solen kämpar på här för att tränga genom molnen, jag tror det blir soligare lagom till grillningen!

#2 Vilken härlig dag Omelett!

TREVLIG HELG! th_biggrin

bintouu
0

Tack detsamma alla glada underbara människor. Jag älskar när solen skiner.

GitteL
0

#2 Låter underbart omelett, du har verkligen kontakt med barnet inom dig och det är så härligt att läsa. Jag log när jag läste ditt inlägg.

Ja ying o Yang kändes det som.

Jag har solat, läst och skrivit idag. Försökt att bara vara och skita i alla "måsten" och "borden". Varför har vi så många måsten och borden? Vem säger att det måste och borde göras si och så?? Varför mår vi bättre när vi gjort si och så?

Bara funderingar.

Kramar.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se