Ny medarbetare!
Vill meddela er att det blev Vintersaga som kommer vara Medarbetare här. Många känner honom redan så det känns bra.
Han har en lång erfarenhet så det är ett nöje att presentera honom.
Välkommen hit Vintersaga och lycka till. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Tack Gitte!
Jag ska fortsätta vara så som jag är - kan inte axla de roller som Perla och Anne_N har haft här på PU - men så är det också så att vi alla är personligheter och det är så det ska vara tycker jag :-)
Det är ett sant nöje för mig att få vara med och hjälpa till på min favoritdel på iFokus - hela iFokus-idén tycker jag är kanon, med mängder av intresseområden och människor. Trots att jag kom hit för att vara med på ÖN så fångade PU mitt intresse… och mitt hjärta! 
Här får vi vara precis som vi är - och växa tillsammans i både insikt och personlighet!
Kram till er alla!
\Rickard

Välkommen än en gång =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack Anne :-)
Fint skrivet av dig och att du följer din känsla vilket är helt rätt när det gäller PU. ;-)
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Ja Välkommen ännu en gång, och jag håller med dig, den här sajten har också fångat mitt hjärta!
#4 - Tack Gitte, jag har förstått att det är det bästa för mig… och tydligen för många andra :-)
#5 - Tack Gahella! Jag tycker PU vägleder på alla områden och det är därför den bara har växt inom mig…
Vad kul, välkommen Vintersaga! :-)
Tack Tunrida - det är ett rent nöje här på PU :-)

Måste ju välkomna dig också här Vintersaga, som Medarbetare på PU! Måste o måste..lät ju fel :) Jag vill hälsa dig välkommen!Ett kanonbra val tycker jag.
Tack Faith!
Hi hi - medveten närvaro var det du visade när du reflekterade över ordet måste, det är det som är så roligt på PU… att vi börjar tänka efter :-)
Kram Rickard

Grattis!

#10 Hahaha.. ja där ser man vad man blir "påverkad" här :) Ja särskilt måste har satt sig på hjärnan, "jag måste ingenting" Låter lite som ett trotsigt barn nu *L* Sen har vi man som oftast skrivs ist för jag. Ett skydd antar jag för då kan man gömma sig bakom alla andra *S* Skitsvårt att få in vanan bara.. träning träning..:)
Kram
Välkommen :)
#12 - Japp, det är en träningssak. Själv har jag i åratal jobbat med att sluta skriva man istället för jag. Det handlar ju oftast om att jag har de erfarenheterna och idéerna - då är det lämpligt att jag (!) omformulerar meningen i huvudet så att det verkligen blir jag (!) som uttrycker den :-)
#13, #14 - Tack omelett och bintouu