Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: personligt-om-oss-själva
Läst 1046 ggr
Wassago
0

Passar på att säga hej!

Jag är en förlovad förtidspensionerad djurvårdare med specialinriktning på herpetologi, älskar att leva i skogen och naturen. Skriver en hel del, för övrigt håller jag på med reptiluppfödning samt gör en studie av Naja släktet (kobror) utifrån perspektivet, etologiska skillnader mellan djur uppfödda i fångenskap kontra deras vilda beteende.

Arbetar även på en bok om Jagets skapelse och födelse till ett fullt medvetet utvecklat Jag.

För övrigt har jag arbetat med Elefanter, Lejon och Chimpanser. Höll även på med krokodilbrottning ett tag. Älskar att laga mat och att njuta av livet så mycket det går.
Bor ihop med min underbara fästmö, samt Hund,Katt,Iller,Goja,Ormar,Sköldpaddor,En Ökenleguan vid namn Ralf, samt ett gäng Islandshöns och ett ex antal Kackerlackor!! Just det… sex Natalråttor å en Hamster bor visst här åxå!!

Väl mött//I

Gahella
0

Vilket intressant liv du verkar ha och vilken underbar storfamilj du bor med…haha! Välkommen hit och berätta mer om det när du vill.

Wassago
0

Tack!!! :) Ja, är tacksam för det liv jag fått! tänkte väl lägga in delar av mina skrivna ord här… *L*

Tunrida
0

Underbar livshistoria. Välkommen! :-)