Är du redo?
Det här klippet tycker jag andas skönhet och inspiration.
Vad tycker du? :-)
Så fantastiskt vackert och sant, blev alldeles varm och tårögd! Hade en dröm häromnatten som var som det här klippet. Jag ser min egen person utifrån och vi båda tittar på ett högt träd som var helt av ljus och i hjärttrakten så fanns en gammal typ av nyckel. Helt underbar känsla att vakna upp till!
Musiken, orden och känslan är bara så rätt. Tack för ett fint klipp. Jag känner mig redo men det är en process och jag pendlar.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Vilken vacker dröm, Gahella! :-)
Varsågod. :-) Ja, det är en process även för mig. Att vakna upp tar ingen tid alls, det är väl det som man antingen är redo för eller inte, men sen finns ju en massa gamla energimönster, gammal vana. Conditioning.
Det där är lite som en bil som har varit igång sen barndomen, bilen fortsätter av bara farten, även om det inte längre finns en förare av den.
Man får ha tålamod och vänta tills bensinen tar slut helt enkelt. Förr eller senare gör den ju det och bilen stannar. :-D
Jag är redo
Ja visst är det en process alltid! Alla tankemönster som jag fått er hjälp med, att tillåta sig känna och uttrycka känslor igen. Men som min dröm visade det är ju genom hjärtat vi utvecklas och går vidare mot Ljuset, det är nyckeln