Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettrelationer
Läst 2910 ggr
ladysurprise
0

Vara väner?

Tror ni att man kan va vänner när man haft ett förhållande tillsamans?

Rita-S
0

Det kan va svårt, men det kan även gå bra. Jag är vän med mitt ena ex tex.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ladysurprise
0

Gjorde nämligen slut med min kille i söndas (27 april) o i dag träfade jag han (28 april) o skulle lämna saker till han o då bestämde vi att vi skulle va vänner o kanske hitta på nåt nu vid valborg eller helgen efter.. Är de fel?

Min mamma var på mig o sa att de kommer inte funka o tjabade..

Rita-S
0

Tja, om det är fel vet bara du. om du VILL det, så är det rätt. Om det funkar eller inte kommer ni få reda på ändå, så huruvida din mamma anser det är fel och inte kommer funka är faktisk rätt så irelevant tycker jag, detta är nåt ni måste komma underfund med ändå. Så jag tycker du forsöker va vän med honom, väm vet, det kanske kommer funka? Och om det funkar, så hurra för det och om det inte funkar har ni iaf provat.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

AnneN
0

Jag är jätte bra kompis med flera av mina ex och det har aldrig varit några problem från någons sida =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ladysurprise
0

Då hoppas jag att de funkar =D..

ladysurprise
0

Om de kommer sig då att man ångar sig kan  ett förhållande funka igen då?

AnneN
0

#6 kanske kanske inte, det är nog olika från par till par

_**/Mvh Anne

Rita-S
0

Du tänker på att ni blir vänner, det funkar bra, men sen upptäcker du att du vill ha ett förhållande ändå? Jag ser inget problem med att det kan funka om båda vill ha et förhållande och båda provar få det funka, men igjen, om så blir fallet, ända sättet är i så fall att ta reda på det på det ända sätt som går: prova! :)

ladysurprise
0

#8 lite upp o ner kanske men jag saknar honom.. jag drömer om han.. De käns som att de aldrig tog slut redigt eller vad man ska säja

Rita-S
0

#9 men då tycker jag du skall ta reda på, ordentlig, om du vill va med honom eller va hans vän för att SEN kanske vurdera att va med honom :) Om du saknar honom kan det kanske va bra att ta reda på vad du saknar, om det är HAN eller nåt han gav dig enbart¨. Ta dig tiden att fundera, våga prova om du vill va med honom, det är lagligt att ångra sig oavsett vilket beslut man har tagit, och om HAN vill va med dig och du vill med honom är det ju bara att va med varann :)

ladysurprise
0

^^.. De ända jag kan koma på som inte är bar är väll sex lite.. o att han tjatar men att han tjatar har vi pratat om..

Fins se någon sån här sida man kan diskuter sex på? eller kan man göra de här?

AnneN
0

#11 du har ju relationer.ifokus som tar upp mycket av detta

_**/Mvh Anne

ladysurprise
0

#12 ok tack =D

Rita-S
0

Ja, jag skulle nyss säga det, du kan ta upp sex inne på relationer, där kan du även diskutera förhållande på alla plan :)

Ijin
0

Svårt. Jag klarar inte av det…

ladysurprise
0

=D

Ijin
0

;)

ladysurprise
0

#17 nämen hej är de du igen ;)

Ijin
0

#18 Japp;) Jag finns överrallt!:D

ladysurprise
0

#19 sveper för bi som en dima ;)

Ijin
0

#20 Ungefär.. Mer som vinden;)

ladysurprise
0

#21 hihi mmm kände en kal vindpust nu ;)

Ijin
0

#22 Haha;)

ladysurprise
0

#23 ^^

GitteL
0

#11 Klart du kan diskutera sex här på denna sajt. Här är det öppet för allt och vad jag vet så har nog alla haft sex här inne och en hel del erfarenheter. ;-)

Detta är ju personlig utveckling och när vi inte är tillfredställda med vår partner så kan vi ju komma fram till den känslan tillsammans. Allt handlar ju om kommunikation, ärlighet och att vara tydlig så att andra förstår vad vi vill och inte vill.

Sedan om andra ej förstår är ju en annan femma. Du är välkommen och bara kör på med alla tankar.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

ladysurprise
0

=D