Självfötroende..
Har jag nästan inte kvar.. De ända jag är stålt över o vet är att jag ser bra ut.. När jag pratar med mäniskor så kan jag bli jätte narvös o bli mycke osäker.. blir ju narvös när jag ska fråga min egen mamma saker.. ´prata med fålk på krogen skulle jag aldrig göra ´har blivit så rädd för att göra bort mig kan med beror på att fålk på pekar ofta att jag inte är så smart.. Är ganska rädd för att göar fel i stälet för att prova själv o se om de går så frågar jag väldigt mycke ibland.. Bar på hästar tills jag började ramla av o nu är självförtroendet n ere på botten där om inte önu längre ner…
Vet inte om jag röde ihopp de nu?
Tänk så här: Vad är det värsta som kan hända?
Ofta inser man att det ÄR inte så farligt trots allt! Och om man nu gör bort sig, då får man väl bjuda på det då - vad är det värsta som kan hända? ;)
Jag tror starkt på självpeppning, dvs att man bryr sig om vad man själv tycker och tänker och skiter i andra. Sen betyder inte det att man är värsta skitstöveln, bara det att man inser att den personen som avgör vad DU gör, är DU SJÄLV.
:)
Jo de har jag tänk på många gånger o men sen har de dött bort liksom.. tror de går i vågor för mig upp o ner med de där.. måste hitta en balans..
tack
Du borde Utsättas för en dos mig. Jag brukar kunna egoboosta folk;)
Inte tycka dåligt om en själv, inte ens idioter gör det..(Konstigt, eller hur?)
Alla dom bra människorna tycker skit om sig själv..:/
De är väll så som du skrev längst ner att dom som är bra ser dom som inte är bra ner på för att dom är avens sjuka eller nåt.. Men som tex en kille jag hade ville att jag skulle säja snuskiga saker när vi hade sex o då blev jag så narvös för att mislyckas eller nåt måste de vart kan inte komma på nåt annat
#4 Misslyckas gör man ju endå, minster 37162371 gånger i livet, det är oundvikligt
dessutom är det nyttigt, man lär sig av sina misstag.
#5Jo vist men vet inte om de är för att mamma blir arg ibland när jag gör fel när hon tycker att hon förklarta tillräkligt bra.. Förut var de liksom va fan vi provar nu är de mest njä vet inte om jag vågar.. blivit rädd för att fråfa för att fålk sta tycka att jag är korkad eller nåt
#6 Säg det till henne då… Nej, inte korkad. Korkad är man om man inte frågar;)
#7 Fan vad du har rätt.. men hon blir så arg i bland.. Måste växa till mig lite inombords tror jag
#8 om hon blir arg, ta inte åt dig, fortsätt vara lugn… Bästa rådet jag kan ge:P
#9 de blir inte lätt när hon blir sur så blir jag oftast minst lika sur o stormar upp arg som ett bi på rumet.. Men får väll lära mig bita ihop..
#10 Japp… Tar tid;) men gör man det många ggr så lär man sig..
Måste hitta lugnet inom mig ;) hehe