Önskar er!!!
Hej alla goa medlemmar, önskar er en underbar dag full av positiv energi och glöm inte att ni är värda att må bra och glöm framför allt inte att ni kan ändra era känslor. Tankar föder känslor så fokus på allt positivt. Det förflutna var då och framtiden vet vi inget om.
Så njut, gå ut i naturen och öppna alla era sinnen samt fokusera bara på det du har framför dig. Andas in och ut om och om igen.
Kramar med massor av energi till er. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Ska ut på en lång promenda i solen med hunden idag och suga i mig solenergi =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja tack Gitte, ha en underbar dag du och alla ni andra också. Kom ihåg att ni ÄR kärlek!
Strålande vackert vårväder är det hos mig. Hoppas att ni oxå får njuta av solen idag
Tack Gitte för de orden!! Önskar dig och alla andra detsamma! :-)
Här är ingen sol, men det är okej. Och nu kom jag precis på en dröm jag hade i natt förresten, apropå väder. :-D
Det var mulet och regnigt och de flesta hade nog sagt att det var "dåligt", "ruskigt" väder. Jag promenerade med någon, vet inte vem, och sa till denne:
Visst är det underbart väder?!
Och jag tyckte verkligen det, drömmen var så tydlig för den pekade på att allt är; varken bra eller dåligt.
Och bortom "bra och dåligt", så finns den där känslan av stilla glädje och frid i alla situationer. Även i s k ruskväder. :-D

Här lyser Solen mellan tunga regnmoln och det räcker för att jag ska tycka att det är en härlig dag. ;)
Här ar det en härlig och solig dag och jag har varit ute och snyggat till i mina rabatter som är fulla av gröna blad och gräset börjar synas.Katternas promenader blir längre och längre, rådjuren har fått sina gräsplättar att beta på och nu sitter jag på bron och mår bra och tänker på när jag ska kunna börja plantera
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har solen skinit om vartannat - ibland molnigt och nästan kallt och ibland sol och en underbar värme :-)
Jag och en jobbarkompis åkte ner till Västerås lilla hamn och njöt vår lunch - långt borta från industrins lokaler :-)
Önskar er alla en fortsatt underbar vecka med solsken och nutidsupplevelser på bron!
Kramar, Rickard
Tack Gitte, ha en underbar dag själv. idag har jag gjort iordning min utebod, så att jag kommer in iden, solen sken, och vad härligt nyttig jag känner mig nu
Kram cilla.
Det lyser positivitet i alla era inlägg och det är så mysigt när solen tittar fram. Jag skall ärligt säga att jag uppskattar naturen och allt som är vid liv på ett helt annat sätt än innan.
Det blev då alltid jagande efter något jag skulle göra efteråt men nu njuetr jag och riktigt granskar allt som växer. Uppbyggnaden av bladen och jag tycker det är helt otroligt vad naturens krafter har åstad kommit.
Tankar i kvällens mörker.
Kramen
Ja vi är verkligen en del av naturen! Det är det enda stället jag hittar ro när jag är orolig, där landar jag i mig själv och allt blir klart igen. Idag ska jag plantera mina lila violer på balkongen i min mormors å morfars gamla svarta gjutjärnsbunke(eller vad det heter) som funnits med i hela min uppväxt. Har en pytteliten balkong, men jag har en i alla fall, och där blommar det för fullt på sommrarna, och det är guld värt!
#11 Helt otroligt vilken läkande kraft naturen har. Om jag är stressad/arg/orolig, så kan jag gå en rask skogspromenad. Tankarna mal på, så i ett läge släpper allt och jag får en kännsla av frid och närvaro. Då känner jag: Här hör jag hemma!
#13 Åh så underbart. Så skulle jag oxå vilja bo. Ja ni är verkligen lyckligt lottade.
#13 Min dröm att ha en kursgård i naturen. Jätte fint torp och så gulligt.
Åhhhhhhhh Vintersaga vilken liten underbar drömkåk, och det verkar ligga fint också! Jag vill också ha en sån….
#14, #15, #16 - Då har ni inte sett vår "lada"… vår lilla gillestuga på 40 kvadrat… en invändig oas, i synnerhet vinterkalla kvällar… kommer en annan gång på bild…
#15 #16 Blev vårt ego aktiverat nu av vintersagas torp? Eller vad tror ni? Jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha! För det vill jag
#18 Haha, ja kanske det. Fast jag tror defintivt på tankens kraft också. Det vi tror på, vill, tänker och känner blir oftast så. Även när det är negativt eller positivt.
Jag har gjort ett helt kollage om vad jag vill i mitt liv och om det är egot ja då får det vara det hehe. Blir det inte så, är det också ok. Egot är ju om vi blir deppiga när vi inte accepterar verkligheten som den är samt att viljan ej gick igenom när vi ville något. Tänker ofta att är det meningen så är det och vi skapar våra egna liv. Eller vad tror ni?
Tänker precis som du Gitte, och blir det inte av så ska jag nog vara glad av nån anledning! Men jag tror att drömma och önska sig är jätteviktigt….jaaaaaaajagvillocksåbosådärfint!!!

Med tanke på att vi skapar våra egna liv så måste det betyda att det som vi vill ha men ändå inte får är det som vi egentligen, av någon omedveten anledning, inte är beredda på att ta emot.
Så visst är det så att det finns en orsak och mening med att vi inte får det vi vill ha. :)
#21 Japp, det är säkert så.
Jag har nyss kommit på att jag vill ha ett torp i skogen. Från att jag ville ha en stor villa, som jag skaffade. Till att flytta till en lägenhet, sedan byta till en mindre lägenhet. Nu känns det jättebra med småskaligheten och jag har en dröm om ett torp i skogen. Positiva affirmationer kanske fixar det till slut.