Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettoff-topic
Läst 3364 ggr
reba
0

Gun-Inger

Hej vet någon något om Gun-inger Trignell i Umeå?

Hon spår, astrologi ..

[Vintersaga]
0

Aldrig hört talas om henne - och då är jag ändå astrolog själv…

Hur har du fått höra om hennes namn?

Perla
0

Hmm…måste det vara så att man känner till alla andra inom sitt yrke?

Jag kan tänka mig att det hela tiden utbildas och kommer fram nya förmågor inom alla områden i livet. Att känna till alla inom sin yrkesgrupp ser jag som ett omöjligt företag. De man känner till har oftast gjort en omfattande reklamkampanj för sig själva. Varit med i de flesta offentliga sammanhang som relaterar till yrket, skrivit böcker, etc, etc…

[Vintersaga]
0

#2 - Självklart är det så Perla!

Varför jag skrev så var bara för att jag hade en chans att känna till lite fler inom området, just för att jag själv är astrolog och intresserar mig för detta område.

Om jag frågar dig hur många du känner till inom området personlig vägledning inom Västmanland så tror jag att du, genom ditt intresse för området, känner till bra många fler än jag… eftersom jag inte har det verksamhetsområdet.

Perla
0

Som jag uppfattade det du skrev så pekade det mer på att om du inte vet vem det är så måste det vara något lurt med personen.

Inom den alternativa vägledningsbranschen är det ju väldigt vanligt att man marknadsförs från kund till kund. Det kan då ta några år innan man blir "känd" över hela Sverige.

[Vintersaga]
0

#4 - Hi hi, det var det verkligen inte jag menade - om jag skulle tro att det var något lurt med personen skulle jag skriva det… och varför jag tyckte det (jämför gärna med Elisabeths svar på healing i fokus).

Fast jag har hållit på med astrologi i över 20 år så är mitt namn föga känt (trots att jag har ett ovanligt efternamn) - det är bara de som har varit hos mig som på sin höjd berättar det för någon vän… så jag förstår att det måste bli så som du säger - det sprids från mun till mun (både det som är bra och det som inte är bra).