Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: drömmar-drömtydning
Läst 3620 ggr
Gahella
0

Nattdrömmar/Drömtydning

Hej, tycker detta ämne är väldigt intressant & givande, särskilt med Ikna som är en mycket god hjälp här. Okey, här kommer min som jag inte blir klook på!

Står i ett ljust "rum", kan inte specifera. Tittar in till hö. å ser att jag städar en toalett där. Tittar sedan till vä. där står jag med en kamera ihand å ska fota en gammal sångidol, det hör till saken att vi är födda på samma dag, men ej samma år. Och så säger jag: det är svårt att fota, för jag har för långa naglar, och ler. Slut….IKNA help!

ikna
0

Din manliga sida (till höger) rensar bort psykiskt avfall (toalett). Din kvinnliga sida vill föreviga ungdomsåren (fotografera sångidol), men det går inte (långa naglar).

Sen undrar jag: vilken känsla hade du när du vaknade? Och vilken datum är ni födda? Är sångidolen manlig eller kvinnlig?

Gahella
0

hej 26/9 Bryan Ferry, han sjöng en låt om Avalon som betydde mycket för mig bland annat. Han är lite av en dandy& genetleman.

Gahella
0

Glömde, det kändes bra

Gahella
0

En sak till, jag gillar honom fortfarande, omdet betyder något.

ikna
0

Du har en manlig sida som håller ordning på ditt psyke och en kvinnlig sida som gärna vill hålla kvar ungdomen, men vet samtidigt att åren går. Och du ler och tycker det känns bra!

Datum, siffror o dyl. kan ha sin speciella betydelse, det var därför jag undrade om datum. Jag kan inte se att det har det här…

Jag vet att jag ibland har svårt att uttrycka mig, men hoppas tolkningen ger dig något!

ikna
0

Förresten: hur många år skiljer det?

Gahella
0

Tack snälla för denna fina tolkning, den känns väldigt rätt.

Ja, han är c:a 7-10 år äldre

ikna
0

Det kan vara ditt undermedvetna som vill att du tänker tillbaka 7 - 10 år, för att hitta något som gör dig glad.

Gahella
0

Okey..du kan verkligen få mig att hitta nya dimensioner i drömmarna. Det här ska jag fundera på…tack ikna

ikna
0