Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: medlemmar-info
Läst 1359 ggr
Ayena_old
0

Tar en paus!

Jag kommer att ta en paus från denna sajt. Kommer tillbaka igen när jag mår bättre och kan ge positiva energier.

Ayena

GitteL
0

Du är inget störande element utan du hade gärna fått skriva mer men då i en annan tråd som jag skulle fixa. All kraft till dig och jag hoppas du kommer tillbaks när du har mer kraft och ork.

Väntar på dig här.

Kramar.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Hoppfull
0

Men Ayena, är det inte nu du behöver oss? Eller tycker du inte att du får tillbaka det du känner att du skulle vilja ha och behöver just nu? Jag hoppas att du stannar kvar…

Ta hand om dig!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

YvonneW
0

#0 Ibland är det skönt att ta en paus för att hämta ny kraft. Tänker på dig. Flört

Ina123
0

Vad synd, men önskar dig allt gott och att du hämtar riktigt med krafter så vi får se dig här sen igen.

Kram

[Vintersaga]
0

Jag respekterar Ayenas beslut att ta en paus - det behöver en del för att orka skapa den grund som vi behöver stå på. En del gör det faktiskt bäst när de är själva och inte har en mängd människor runt omkring sig som påverkar deras tankar och känslor.

Jag minns hur det var ett gäng som försökte övertyga en person jag känner till att h*n skulle vara kvar där h*n var. Vad de inte förstod (eller ville förstå?) var att de och miljön på det "välgörande stället" var det som orsakade obalansen!

Det behöver inte alls vara medvetet gjort från deras sida - men man kan känna det så och hur fel dessa känslor än kan vara inom sig själv så är det ändå de känslor man bär på ibland…

Här kommer i varje fall mina egna ovillkorliga kramar till Ayena :-)

Rickard

Ayena_old
0

Jag tittar in här bara som hastigast innan jag lägger mig.

Jag känner att jag måste göra denna delen av resan själv, söka svaren inom mig. Jag brukar göra så under mina "resor". Jag har svaren inom mig själv, det vet jag. Det gäller bara att komma åt dem

Jag är kanske tillbaka snarare än både ni och jag anar. Vill bara dela ut massvis med kramar till er alla!

Gunilla

GitteL
0

#7 Tänker på dig och jag skickar Positiv energi till dig. Fika på stan blir bra ;-)

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Gronstedt
0

Ta hand om dig, Ayena!

Perla
0

Ayena

På återseende. :)

CatarinaJ
0

Massor med tankar och värme till dig!

[BigMama]
0

Ha det så bra så länge - hoppas du är tillbaka snart!

/BM

Tuva-Lena
0

Styrkekram och välkommen tillbaka när du fyllt på energiförrådet! ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."