Gör någon glad?
Idag och kanske varje dag, ge en främmande männsika av ditt leende. Ett leende som kanske kan spridas som ringar på vatten.
Jag tänker göra det!

"Det man ger ut får man tillbaka."

Ett leende skickas oftast vidare =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ja, så dessto fler leenden man ger ju fler får man tillbaka! 

Jag ser det på mitt jobb varje dag..ingen…inte ens den mest sura person kan låta bli att bli smittade av ett leende!!!

Nä, visst är det helt underbart! ETT, ET leende… Jag menar vem kan måstå att inte bara le tillbaka?????????????
Idag gjorde jag min Mamma glad. Jag överraskade henne med ett spontant besök när hon minst anade det. Kan säga att vi inte haft denna underbara kontakt innan men de hjälper att fokusera på det positiva egenskaperna och ignorera det negativa hos dem.
Beröm och säga tt jag älskar dig Mamma för att du satt mig till världen och hon blir SÅ rörd för hon har verkligen längtat efter att få tillbaka sin dotter på riktigt. Det "äkta" mötet.
Känner ngn igen sig, menar nu dålig kontakt först och sedan enormt bra tack vare att ni utvecklades??
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Hmmm FUSK!! Det var någon du kände!!! 

Måste skriva….
Smiling is infectious
You catch it like the flu
When somone smiled at me today
I started smiling too
I passed around the corner and
someone saw my grin
When he smiled I realised
I'd passed it on to him
I tought about that smile,
Then I realised it's worth
A single smile just lik mine,
Could travel round the earth.
So if you feel a smile begin,
Don't leave it undetected-
Let's start an epedemic quick,
And get the world infected!!!!

#7 Sant, det var lite fusk fast väldigt äkta ;-)
#8 SÅ bra och tänkvärda ord. Tack.

ja, leenden är bra. ibland när jag är på humör så går jag och ler mot alla. men ibland känner jag mej lite motsträvig och går runt med en ganska neutral min och har inte alls lust att le. man kan ju inte vara på leendehumör alltid. fast ibland brukar jag le ändå, och då så får man ett leende tillbaka, så är man inte på något motsträvigt humör längre :D
8: så bra skrivet :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Min sambo säger att han skäms ibland när han åker bil med mig, för jag kan vinka åt någon som jag bara vill göra glad. En liten klämmig tuuuut tut, och sen vinkar jag. Då sjunker sambon ner i bilsätet…
Hi hi!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#12 haha, som jag känner igen mig idig. Härligt att se att andra är lika tokiga. Crazy woman.

#12 *skratt* Att han ens väljer att skämmas för din handling! *fniss* Den är ju superbra!!!!

#12, 13 och 14, hääärliga människor, det är precis min stil

*leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer* 

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Underbart!!! Prova med busschauffören, eller hon/han i pressbyrån, kanske i din butik!?