Annons:
Etikettmedlemmar-info
Läst 4609 ggr
GitteL
7/8/09, 8:20 PM

Reklam/Marknadsföring.

Att göra reklam på Personlig utveckling är inte tillåtet utan att fråga sajtvärden.

Framöver kommer jag lägga in en tråd för de som vill göra reklam för sina produkter och tjänster.

Ni som har intresse av detta kan skicka ett PM=personligt meddelande till mig så kontaktar jag er när det blir aktuellt.

Annonser kan också göras här på iFokus och då tar ni kontakt med iFokus killarna. http://www.ifokus.se/About/Advertise.aspx

Tacksam om ni respekterar detta.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Gahella
1/24/10, 1:10 AM
#1

Förlåt Gitte såg detta nu,Skäms om det inte är ok det jag la in får du ta bort det…

intressant
2/23/10, 6:39 PM
#2

oj då gitte men allt är ju reklam och alla gör ju reklam vare sig man vill eller inte….

tex du gör reklam för din kurs…..

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

 

GitteL
2/23/10, 8:19 PM
#3

#2 Gör alla reklam? Vad menar du med ditt inlägg?

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

intressant
2/23/10, 10:34 PM
#4

nja jag kanske hade fel.

Jag gör ej reklam för nån produkt men om jag berättar om tex familjekonstellation så kan det ses som reklam iofs.

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

 

GitteL
2/23/10, 10:42 PM
#5

#4 Om du vill berätta så är det fritt fram men det är det inte om Du skall göra reklam för en tjänst eller produkt utan att komma överens med mig.

Berättar du så är det ok och är det någon som frågar var du har gjort detta så är det no problemos. Handlar mer om ordning och reda och att visa respekt för det jag anser är ok eller inte.

Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: