Annons:
Etikettrelationer
Läst 1194 ggr
GitteL
6/4/16, 5:15 PM

Går emot strömmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försök att inte ta saker personligt när du går emot strömmen, det finns alltid någon som stör sig på just dig. Man kan aldrig bli älskad av ALLA. Be yourself, The world need you 👍❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Soligajag1
7/12/16, 10:02 PM
#1

Tänk så rätt du har!! Jag är en sådan person som har fått nog av att vara alla tillags. 

Då när man sätter ner foten , då får man kritik och gliringar !! 🤪 Tycker att man till o med är Crazy. . men men , jag är den jag är . Passar det inte så vandra vidare!! 

Jag tar inte mer "skit"! 😈

HH 🙂

GitteL
7/14/16, 6:22 PM
#2

Braaaaa Det är bara du som vet Badu mår bra av i hjärtat ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Mirjah
7/16/16, 12:49 AM
#3

Är en peoplepleaser av rang. Passar in i alla möjliga boxar. På gott och ont. Känner mig redo att gå min egen väg nu. Om det är mot strömmen låter visa sig, men just nu känns det som FLOW och synkronsitet. Me like!

GitteL
7/16/16, 10:33 AM
#4

#3 Ja Mirjah, det är ingen som tackar dig om du lever någon annans liv än ditt eget och din inre röst. Så länge du mår bra o det inte gnager något inom dig är det ok. Men försök aldrig övertyga dig själv att allt är bra om du inte känner det. FLOW är ett positivt tecken. 🙏 ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annielle
7/16/16, 11:17 AM
#5

Det finns alltid människor som stör sig på en oavsett om man anpassar sig eller går sin egen väg.

Det är verkligen på tiden att jag är mer som jag är (i den mån jag vet vem jag är alltså, har anpassat mig så mycket under livet att jag har tappat bort en stor del av mig själv) men det är den förbaskade rädslan som försvårar det hela hela tiden….är så rädd att ingen ska tycka om mig då, samtidigt som jag ju ändå inte känner att någon som säger sig tycka om mig och vilja umgås med mig nu egentligen känner mig särskillt väl och där med inte vet om den tycker om mig ändå…

Var dig själv, det finns redan så många andra.

GitteL
7/16/16, 11:24 PM
#6

Att anpassa sig innebär precis en rädsla för att inte bli älskad o accepterad. Det finns ingen som blir nöjd i längden om andra anpassar sig, det skär av kontakten till vår själ o det är endast vi själva som måste lära oss att älska o acceptera den vi är. Både de bra o mindre bra sidorna. Det är ett inre arbeta att bli äkta och genuin och känna oss levANDE. Självrespekt föder alltid respekt. ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Mirjah
7/19/16, 10:12 PM
#7

#6 Precis! :-)

Upp till toppen
Annons: