Annons:
Etikettglädje
Läst 1609 ggr
GitteL
2018-08-07 22:52

Att känna dig levande

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland kan vi känna att vi bara överlever så vad önskar du för att känna dig LEVANDE? Vad gör du? Hur känns det?

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Stallmima
2018-08-07 23:07
#1

Just nu bara överlever jag för jag kan inte göra det jag verkligen lever upp att göra. Har fått lägga min älskade hobby åtsidan på grund av att jag jobbar på ett sketet bemanningsbolag !!!  Det går inte att planera tiden på dygnet när man gör det tyvärr, har förhoppningsvis ett nytt jobb på G men det är jättesvårt att ens få ett nytt jobb man verkligen trivs med. Nästan allt är bemanning eller korttidsjobb. Hoppas verkligen jag får detta och kan planera in hobbyn i livet som gör det värt att leva  ❤️

Tarotstollan
2018-08-12 08:13
#2

Det är svårt att säga tycker jag, oftast är det väl så att jag inte förrän efteråt som jag gjort något som jag känner "att det där skulle jag vilja göra igen, det var kul" osv.
Tyvärr händer det inte så ofta, så just nu kan jag väl bara säga: att träffa kompisen och bara sitta och prata i lugn och ro om precis vad som faller oss in i det ögonblicket.
Att få sitta på kursen och måla och bara vara där med likasinnade, utan att prata och bara ägna oss åt det som blir på duken.

Känslan efteråt är väl att jag känner att jag blivit sedd, lyssnad på, upplyft positivt, en känsla av att fått energi och att jag orkar fortsätta i det tradiga jobbiga vanliga livet ett tag till.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

retep
2018-08-15 20:45
#3

Jag Är Levande, ser mig själv som levande. Väljer att uppmärksamma det som är nu, sker nu. Uppmärksammar och vet att jag är Levande, vet att jag är Kärlek. Känner frihet, känner lycka och givmildhet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

GitteL
2018-08-18 12:04
#4

Tack för era svar och allt är relativt men för mig är känslan att känna sig levANDE här och nu och att jag utmanar mina rädslor. Det är en härlig känsla och att jag accepterar mig som jag är. Det är ju lika bra och då infaller en annan sorts energi. Att sluta kämpa och börja njuta av nuet. 😌

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Tissetass
2018-10-26 02:33
#5

Kan bara hålla med om allt i föregående inlägg . Jag känner mig också levande när jag tar en promenad/löprunda i ösregn, storm, eller snöstorm.🙂 När vädret visar sig från sin kraftfullaste sida. Även när jag får göra sådant som ligger nära mitt hjärta, skriva, måla, sjunga, skapa men främst hjälpa /finnas för människor. Eller en sån enkel sak som att få någon i kassakön  att le eller skratta, då känner jag mig levande.🙂Att lyckas vara i nuet en längre stund. 🙂

Skogsväsen
2018-10-29 20:25
#6

När jag känner mig lite extra glad så känner jag mig lite extra levande. :)

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Annons:
Tissetass
2018-10-30 21:14
#7

När man delar ett sånt där ordentligt 'skratta så man gråter', med någon,   då känner jag samhörighet men också väldigt levande 🙂😃

GitteL
2018-12-04 13:02
#8

Mamma säger ofta Det kvittar vad som händer i livet för man kommer aldrig levande ifrån det. Ligger mycket i det 😜

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

GitteL
2019-04-11 09:43
#9

❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Skogsväsen
2019-04-13 07:39
#10

#8 coolt ordspråk! Det vill jag memorera.

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Soligajag1
2019-04-18 10:12
#11

Hejsan ! 

Sådana här kvällar , dagar gör mig levande!!! 🙂❤️ 

Sen Önskar jag Er alla en riktigt Glad Påsk!! med mycket bus o värme!!  😉

Vi hade en tjejkväll , min syster ,svägerska o kompis!! ❤️

HH 🙂

Tarotstollan
2019-04-19 00:08
#12

😃Ni verkar ha haft en kul kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

GitteL
2019-05-17 09:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Härligt att se. Vi kanske ska lägga ut lite fler bilder på oss själva . Just nu känner jag mig rätt levande då jag är på senester i israel🇮🇱 Mötte en kändis också ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Soligajag1
2019-05-17 09:47
#14

#13 Härligt foto ! 🙂 Ursäkta , vem är kändisen ? 

Här är ett foto på mig .  Sedan är det våran mysiga Restaurang vi brukar  va på , på sommaren med vänner . 🙂☀️ 

Soligajag1

HH 🙂

Tarotstollan
2019-05-17 13:14
#15

#14. Kändisen är John Lundvik, han representerar Sverige i Eurovisionsfinalen i morgon kväll!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: