Annons:
Etikettandligt
Läst 1793 ggr
filosofi85
8/12/17, 11:06 PM

Tidigare Liv

ett stort intresse, är Tidigare Liv. När jag var barn tänkte jag på döden ofta, jag visste redan då att själen är odödlig, och att den kan resa genom tid och rum. Iallafall ville jag tro detta.

2008 , arbetstränade jag i ett kök, där träffade jag en kvinna i 45 år ålder. Vi klinga bra med varandra och blev vänner. på jobbet prata vi inte om andlighet. Men hon bjöd hem mig en kväll, hon börja försiktigt att prata om andar, osv. Jag snappade snabbt och allt om universum, dimisioner kom på tal och kändes naturligt, va som att prata om exakt vad som helst . Hon fråga om jag kände igen henne, jag sa vadå vad menar du ?, Ja dina ögon känns bekanta, men nä jag vet inte?!

Hon berätta om Egypten nångång innan cesar och kristus tiden, hon berätta om 7 tempel, vi var systrar (inte biologiskt) men ja jag vet inte hur jag ska förklara. Vi var magdansöser och vi fick gåvor , guld … detta ska ha varit mitt starkaste liv. Jag blev en gamal kvinna. Då jag inte tänkt eller fått upp bilder om detta innan hade jag svårt att greppa informationen.

Hon satte på en låt som hon fick kanaliserat till sig via min Guide. Hon bad mig att luta mig bakåt, stänga ögonen och bara lyssna. ( konstigt nog, trotts min överaktiva hjärna :) kunde jag faktiskt göra som hon sa, bara stänga ögonen och lyssna.

Det jag inte var beredd på var att jag kände hur min själ fort fort fort, snabbare än ljusetshastighet rörde sig, jag fick upp bilder på massor med sand , jag såg tre stoooora pyramider. Tyvärr blev jag rädd, hela upplevelsen var så stark och så äkta .

jag fråga va i helskotta hon gjorde, hade hon stoppat ner nån knarktablett i mitt te??? Men nej, hon förklara att jag eller min själ gjorde en astral resa tillbaka till detta liv. Detta är En av dom häftigaste upplevelser jag haft. detta har " bara" hänt denna gång. (medvetet i vaket tillstånd)

jag testa meditera , lyssna på samma låt för jag ville se mer. Men det gick inte.

2014, efter min dåvarnde pojkvänn tagit självmord ville jag träffa han igen, så jag började läsa böcker om astral projektion , en resa jag gjorde här var oxå otroligt kraftfull, jag hade astral sex med mitt ex, inte sex som vi har här på jorden med våra fysiska kroppar, utan själsligt, jag såg färger, berg, andra dimensioner jag inte kan förklara med ord. Jag reekomderar starkt denna bok om Du har astral resor som ett intresse. Författaren heter Thomas , kommer med efternamn senare.

iallafall via facebook träffa jag en tjej som va riktigt duktig på tidigare liv reccentioner, hon berätta om egypten, tyskland och england. hon berätta saker som jag funderat över men aldrig pratat med någon om. Och det är Politik, jag avskyr politik, har alltid gjort och än idag 32 år gammal klarar jag inte av att lyssna på politik, debbater och valvakor. Jag var i Engalnd eller tyskland minns inte riktigt nämligen en dotter till 2 föräldrar som var politsikt engagerade, protostanter typ, dem stod upp för sig själva och folket. En dag blev mina föräldrar kidnappade, troligen mördade. och jag vet att detta är sant, eller jag känner det själsligt.

för nån månadsen tog jag kontakt med en annan kvinna jag fråga om tidigare liv, hon va inte då helt utbildad , så hon sa ta allt med en nypa salt, hon bekräfta alla tre länder och årtal på ett ungefär. hon sa att jag haft jätte många tidigare liv. Att jag är eller min själ är många århundraden . Haha, ganska lustigt då jag alltid känt mig enormt gammal .

Iallafall har jag börjat öppna denna förmåga nu, att "resa" eller börja få upp bilder.

Igår youtuba jag, och kollade på amazing fact about Bulgarien, jag blev så fundersam, alla bilder jag såg i youtube videon va vackra magiska platser, och jag blev lite frågande alltså har jag varit i Bulgarien? I detta liv nej, men jag förstår att jag har varit och levt i Bulgarien i ett tidigare liv. Ska bli spännande att se nu kommande, om jag när jag sover kommer göra en astral resa hit och få svar.

Jag som aldrig haft tålamod, har verkligen fått börja öva, jag vet att oavsett hur mkt jag stressar eller tvingar få upp bilder, info om Bulgarien, kommer det inte att komma förrns jag är redo.

Återkommer till Detta =)

Annons:
Sjuttan
8/19/17, 12:00 PM
#1

Mycket intressant! Tack för din berättelse!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Upp till toppen
Annons: