Annons:
Etikettavslappning-meditera
Läst 1288 ggr
GitteL
2016-10-08 16:27

Vad skänker dig ett lugn i all stress och press?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som vi alla vet så presterar vi mer än att bara vara. Vi har fått lära oss att det är när vi är duktiga och drivna att vi duger vilket kan leda till utmattning, sjukdomar och att vi blir deprimerade. Här tänkte jag att vi alla kan göra en lista vad du gör som skänker dig ert inre lugn. Skriv upp några så kan jag sedan sammanställa listan. Önskar dig en fin helg ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Aleya
2016-10-08 16:33
#1

Pokémon go gör mig ganska lugn. Eller sova.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lillyrod
2016-10-08 16:50
#2

Att sjunka ner i en skön fåtölj framför ett akvarium, kanske med ett glas vin och bara njuta. Växterna som böljar i vattnet och lite vattendjur som far omkring. Då slappnar man av : )

Mirjah
2016-10-09 01:40
#3

Musik. Vackra landskap Konst Mitt hem är min kyrka Beröring Min man Kreativitet

SuzanneV
2016-10-24 11:37
#4

Vara vid havet eller vid sjön! Löpträning i skogen. Styrketräning. Fotopromenader i naturen. Musik! Lyssna på, dansa till, sjunga och spela själv. Måla och teckna. Varma Goa kramar. Många och långa. Bli killad på ryggen. Få massage. Djupandas och bara vara i stunden. Min stund. Ta powernaps. Meditation. Yoga.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

VästkustFia
2016-11-13 01:17
#5

Att gå i skogen, sitta och titta ut över havet, pyssla med mina växter. Äta en god middag med någon jag tycker om. Få en ansiktsbehandling eller fotmassage.

Men också, om jag är på det humöret: vara ute i oväder eller mitt i kaoset bland folk på jobbet eller i en storstad…

[EM L]
2016-11-20 09:10
#6

Att få vara med Mira och bara titta på henne.

Pyssla gör mig också lugn, mest om man pysslar en sak till någon annan.

Annons:
Agafia
2016-11-28 07:01
#7

Vara ute i naturen , göra något kreativt med mina händer som att handarbeta , måla osv .

Leifsdotra
2016-12-13 09:11
#8

Min familj
Naturen
Mina djur
En bok
En brasa - att sitta och "tomglo" in i elden en stund. Bara betrakta lågornas dans

Upp till toppen
Annons: