Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 971 ggr
Bloodboy
2016-02-27 19:21

Drömtydning - koka blod och apögon

Hej! Jag hade en dröm för ett halvår sedan som jag har svårt att skaka mig av. Det hela börjar arbetandes på ett tak, jag lagar ladutaket på mitt sommarställe som jag har vuxit upp med och har starka känslor till. Jag klättrar ner från det och tittar ut över stället. Det är sommar och vackert, och stället ser precis likadant ut som i verkligheten. Inte mycket till en dröm kanske men det vänder. Jag står på gräsmattan och vänder mig om för att se ladan, jag hade tidigRe varit ensam i drömmen men nu står det en massa människor framför den, och skriker i ren dödsångest. Till en början förstår jag inte vad som händer. Men snabbt blir jag införståd att det är jag som orsakat deras plåga, det är nämligen jag som på något sätt bränner deras blod/ kokar det innefrån och jag har ingen kontroll över det. Jag blir skiträdd i drömmen och vet inte hur jag skall få stop på det. Helt plötsligt står en indisk man framför mig och bjuder på te. Med en snabb vändning så är denna man och jag på någon indisk marknad, fylld med folk och folk som påminner om buddistiska munkar. jag går runt och ser ett bananstånd, och bland alla bananer ser jag ett ansikte, som liknade ett spökdjurs. Helt plötsligt ser jag endas detta ansikte med JÄTTESTORA ögon. Det blir psykedelisk, ögonen blinkar i gul,blå och rött och jag kan inte säga något om det jag hörde förutom den rena panik det gav. Jag skriker och får ett falskt uppvaknade. Det är helt mörkt och jag försöker ropa efter min bror, men jag kvävs och paniken fortsätter. Sedan vaknar jag upp på riktigt då min bror undrar vad jag skriker om i sömnen Så, någon som kam hjälpa mig tolka denna dröm, den har verkligen lyckad skaka om mig

Annons:
Upp till toppen
Annons: