Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 1250 ggr
Juney
6/22/15, 11:10 AM

Obehaglig dröm.

Igår hade jag en otroligt obehaglig dröm. Undrar om någon här kanske kan hjälpa mig tyda den;

Jag och min sambo ligger i sängen, han på sin sida och fipplar på datorn, jag halvsover på min sida. Plötsligt vaknar jag till och känner mig liksom.. Blöt. Jag vänder mig mot honom och säger att jag tror att jag har fått mens. Jag drar undan täcket och är dränkt av blod, från navel till knäskålar. Mörkt, nästan svart och det är stora klumpar av koagulerat blod. Jag får panik i drömmen och ber min sambo ringa ambulans, han säger att det inte behövs och är helt lugn. Jag ber honom ringa min mamma, han ringer upp henne och säger att "Jasmine är rädd, hon har fått lite mens". 

Efter det vaknar jag, helt kallsvettig. Jag _tror_ att det bero på att vi pratat mycket om att skaffa barn den senaste tiden, och att jag är otroligt rädd för missfall. Har mycket missfall och dödfödda barn i min släkt och jag har även fått ett själv, dock var det ett tidigt. 

Försökt googla lite och hittar bl a att blod betyder energi, men det känns inte som det i detta fall.

Annons:
Loris M
6/27/15, 11:55 PM
#1

Har du testat att ställa din fråga på Drömmar? De är duktiga på drömtydning och har säkert idéer om vad det kan betyda. 

Men annars så tycker jag att du själv redan gjort en bra tydning som även  jag skulle gissa på. Det handlar troligen om dina rädslor inför en möjlig graviditet och missfall.

ikna
7/5/15, 3:34 PM
#2

Drömmen kan säkert stå för att du är orolig.

Annars brukar blod i drömmar symbolisera något nytt inom dig

Upp till toppen
Annons: