Annons:
Etikettcitat
Läst 2578 ggr
SuzanneV
2015-05-19 00:42

Din inre skönhet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkvärt och fint! Hur hittar du din inre skönhet? Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
[LadyX]
2015-05-19 01:36
#1

Kloka ord.

Jag hittar mig själv och min inre skönhet genom meditation bl.a.

vinden är min mor
2015-05-21 11:28
#2

Jag ser nog mest av min inre skönhet när jag stöttar och hjälper med människor , barn och så klart djur.

Det man får  tillbaka av goda gärningar ger otroligt mycket.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Soffe
2015-05-27 02:13
#3

När jag gör något bra för mig själv och andra människor, som ger ännu mer glädje och kärlek 🙂❤️

SuzanneV
2015-05-30 22:50
#4

Härligt att läsa om hur ni gör. Jag mediterar också mycket och tränar och springer. Gärna i skogen. Att vara omtänksam och ge mycket kärlek på olika sätt till dig själv och till andra är verkligen ett bra sätt att hitta sin inre skönhet. När du är dig själv, äkta och ärlig så är du kärlek . Du strålar av skönhet inifrån och ut.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

kim1980
2016-09-02 16:46
#5

Jag hitta mig själv för många år sen.. Är självmedveten oftast. . Har svårt spela nån annan en vad jag är. . Så är både öppen rak ärlig säger vad jag tycker tänker. Jag har god vän som hitta mig en tvättstugan . Lärt mig mycket av den resan också. . Hela han kysser upp som en lampa . Med tindrande ögon . Då är både jag han glada.. Sen tror jag har andlig Aten magnet. Folk blir insperad a mig och modiga . Både synligt och o synligt ♥. Det är både kul och glädjande. Finns över lag mycket säga.

Upp till toppen
Annons: