Annons:
Etiketttacksam
Läst 3806 ggr
SuzanneV
1/12/15, 12:33 AM

Tacksamhet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att känna tacksamhet för det vi har i våra liv istället för att fokusera på vad vi inte har, ger en enorm glädje inifrån och ut. Det finns alltid något att vara tacksam för. Jag är tacksam för att jag mår så bra nu, för nya dörrar som öppnas, för att jag bor så nära naturen, för min fina lägenhet med balkong, för fina goa vänner, för att jag känner glädje och kärlek. Vad är du tacksam för?

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Emmyjane
1/13/15, 6:36 PM
#1

Familjen, naturen, mitt hus, mat i magen och kärlek till å från familj å vänner.

Soffe
2/18/15, 6:48 PM
#2

Jag är Tacksam för Allt ❤️ Det kommer så mkt gåvor till oss alla  på olika sätt och det är en välsignelse ❤️

[Torpedtass]
2/19/15, 12:51 AM
#3

Tacksam för mitt eget liv och den värld som omger det.

kalltkaffe
2/19/15, 9:00 PM
#4

Jag är tacksam över att jag har min mamma, pojkvän och min bror. Jag är tacksam för min fina vovve jag har. Tacksam för att jag har ett jobb och för alla fina arbetskamrater! :)

SuzanneV
2/20/15, 11:28 PM
#5

Härligt att läsa alla! Och varmt välkomna ni senaste nya medlemmar! Fortsätt gärna , även ni som redan har skrivit. Jag är tacksam för att min inre ro håller i sig, och för att jag känner mig fylld av glädje och kärlek. Lyckorus! Är tacksam för att jag slipper känna rädsla och oro lika starkt och ofta som förut. Är också enormt tacksam för att jag har ett helt nytt liv och äntligen känner mig fri och levande.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

jodoms
2/23/15, 9:24 PM
#6

Jag är så oerhört tacksam över att jag är ensamstående för att det ger mig så extremt mycket kvalitetstid tillsammans med min älskade dotter. <3

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Annons:
[::Vera::]
3/20/15, 3:26 AM
#7

Är tacksam för samtliga av mina upplevelser idag! Kontraster, kaffe i solen vid vattnet tillsammans med varma personer, tiggare på Stureplan, god IPA, avslappnad miljö och intressanta diskussioner med otroligt fin och klok norrman. Trollkarl, musik och värme från människor, något jag saknat ett tag. Bästa dagen och natten på länge. Underbart! Tacksam av hela mitt hjärta för det jag fått ta emot idag och för att jag fått ge något av mig som känns betydande för någon annan :)

SuzanneV
3/21/15, 12:23 AM
#8

Låter härligt Vera! Jag är tacksam för allt fint stöd jag får från underbara vänner, och särskilt från en härlig, fin Go kvinna som har en speciell plats i mitt hjärta. Kärlek! Är också tacksam för den enorma inte styrkan, lugnet och tryggheteten i mig själv som bara blir mer och mer kraftfull för varje dag. Känns så skönt! Relaxed and cool, yeah! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
4/6/15, 12:22 AM
#9

Vad är du tacksam för?

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

GitteL
4/10/15, 11:23 PM
#10

Är tacksam för att min ansiktsförlamning håller på att ge med sig. Är tacksam för mycket mer efter jag fick detta sen 26 mars från ingenstans. Tänk vad livet kan vända på en endaste sekund.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

SuzanneV
4/11/15, 3:52 AM
#11

YES! Härligt att höra Gitte!!! Är så tacksam för att läsa dina rader just nu! Ja, livet överraskar oss ibland, både på gott och på ont. Skönt i all fall att det goda, kärleken och glädjen är den större delen, och att vi alla kan hjälpas åt att sprida detta hela tiden. DET är jag tacksam för, och försöker fokusera på när negativa tankar och yttre brus stör min inre ro. Men också tillit, och att allt är bra och som det ska. För så ÄR det ju. Tack för att jag är i kärlekens känsla och mår bra nu! Fortsätt gärna tråden och dela med er om vad ni är tacksamma för! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Dudeson
4/13/15, 8:35 AM
#12

Tacksam för:

Tak över huvudet, behöver inte frysa.

Tillgång till rent vatten och mat, behöver inte  gå hungrig.

Inget krig, behöver inte fly.

Bra fysik, kan göra det mesta.

Riktigt bra liv egentligen 🌊

vinden är min mor
4/14/15, 12:25 PM
#13

Härlig tråd!

Jag är så tacksam för att jag har öppnat mitt hjärtchakra!

Jag är tacksam för att jag är en glad och harmonisk person.

Jag är tacksam för alla jag älskar och alla andra människor som vill utvecklas.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[::Vera::]
4/17/15, 5:12 PM
#15

Är tacksam för tacksamheten som jag känner för en sak. I och med tacksamhetskänslan så vet jag att jag både har förlåtit och lärt mig viktiga grejer 🙂

Har fått ge och ta emot med öppna sinnen och hjärta flera dar på rad, och är så tacksam för närhet, meningsfullhet och glädjen som spirar av det.

Så tacksam för att jag inte förblir kvar i min puppa som jag tillfälligt behöver för att kunna starta om på nytt. Må det aldrig ske!! 😃❤️

SuzanneV
4/26/15, 1:45 AM
#16

Är tacksam för nya dörrar som öppnas nu. Är också tacksam för nya insikter som kom nu igen tack vare att jag tillät mig att fallla, gråta och blir arg. Tack för att jag är i kärlekens och glädjens känsla. Tack för allt stöd när jag går vilse, blir liten och rädd igen! Tack till mig själv för att jag hela tiden utmanar mina rädslor och blir ännu starkare och modigare. Trygg i mig själv. Tack för att jag lyssnar på mig!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
5/12/15, 12:13 AM
#17

Vad är du tacksam för?

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

GitteL
12/5/18, 2:31 PM
#18

Tacksamhetstråd är viktigt just nu i denna årstiden…. Så jag vill be dig nämna minsta 3 saker du är tacksam för. Jag är tacksam för min familj Jag är tacksam för att jag är den jag är Jag är tacksam för min underbara son ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Hukanson]
1/1/19, 11:20 AM
#19

Vad har tacksamhet med personlig utveckling att göra? kan man undra.  Det är så mycket man tar för givet i livet.  Visst är man tacksam för allt som gör tillvaron bra och till det bättre. Men det är ju mycket som är tämmeligen likgiltigt. Varför skulle jag vara tacksam för parkeringsplatser när jag inte har en bil? Tacksamheten är självisk. Jag är tacksam för allt som gagnar Mig.  Det övriga bryr jag mig inte om. Det är inte min sak.

Det finns en öppning för personlig utveckling här. Om jag kan öva mig på att vara tacksam för allt jag tar för givet och tacksam för det som gagnar andra människor - då börjar jag se livet i ett annat ljus. Jag börjar förstå vad tacksamhet är för något och hur den känns. 

Tacksamhet är en övning i ACIM Mirakelkursen som börjar om för året. Häng med på dagliga övningar! du hittar allt på webben under acim dot org.

Upp till toppen
Annons: