Annons:
Etikettglädje
Läst 721 ggr
SuzanneV
12/31/14, 1:43 PM

Tack för i år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för i år alla här inne! Det har varit kul och intressant att ta del av era inlägg och diskusssioner. Jag har också haft stor glädje och nytta av detta forum redan innan jag blev Medarbetare. 2014 har varit det jobbigaste men absolut bästa året i mitt liv. Ett förändringens och utvecklingens år. Personlig utveckling på hög nivå. Allt tack vare vår härliga sajtvärds distanskurs "Frigör kraften inom dig". En tuff inre resa som tog mig ur skalet och gav mig kraft och mod att våga vara den jag är. Free to be me! Men också en lång process efteråt att landa i allt. Nu har jag äntligen gjort det! Så stort tack till dig Gitte, stor varm hjärtekram, men också stort tack till mig själv för att jag satsade på mig. Kärlek från mig själv till mig själv. För det är jag värd! (hjärta) 2015 blir möjligheternas, glädjens och kärlekens år (stjärna, hjärta) Berätta gärna något positivt från ert 2014 och vad ni vill/önskar 2015. Massor med kärlek till er alla (Hjärta) (Gick inte att få med alla fina hjärtan och symboler från mobilen)

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Soffe
12/31/14, 6:26 PM
#1

Tack Själv 🙂❤️Passar på och Tacka Mig Själv Oxå ❤️ Jag är Så Stolt, Glad & Tacksam För Allt 😇❤️ Nu ser även jag fram emot ett nytt år med nya tag och ny energi 👍 Jag känner själv att förändring och utveckling är något som pågår än och Ja det tillhör ju livets väg 🙂 

2014 har varit ett år då jag vaknat  upp ytterligare ett steg framåt i min andliga/personliga, ja även mediala utveckling 😇 Och Jag är så Glad & Tacksam att jag fick chansen att gå den här healing utbildningen som är sista delen i mitten av januari, för efter det har det verkligen hänt saker, även om det gör det i olika faser under livets gång, men detta är alldeles speciellt och betydelsefullt för mig ❤️Så Stort Tack även till min kurslärare, alla Änglar, Guider, Mästare, Nära o Kära ❤️Jag Älskar Er ❤️

2015 blir en God Fortsättning på den fas jag är inne i nu 🌈 Balans mellan himmel och jord, mer fokus inåt i ❤️sanna essens ❤️ Ja det finns mkt, men en sak i taget 👍Allt är som det ska och det känner jag är viktigt att ha tillit till ❤️

✨ Gott Nytt År 2015 ✨

Upp till toppen
Annons: