Annons:
Etikettrelationer
Läst 1371 ggr
SuzanneV
2014-11-23 23:44

Kraften i förlåtelsen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att förlåta någon som gjort dig illa eller svikit dig, och släppa taget om de tankarna och känslorna. Hur lätt är det på en skala? Inte lätt alls förstås. Det är en lång process. Självklart är det inte själva handlingen du förlåter men du förlåter personen, eftersom du förstår att hen gjorde sitt bästa utifrån just sina förutsättningar och sin prägling. Du förlåter också dig själv för det du gjorde och inte gjorde, och för att du tillät dig att bli illa behandlad. Du släpper taget om tankarna om dig själv som ett offer och om allt mörker. Du släpper in ljuset och kraften i ditt liv och öppnar upp ditt hjärta för livet. Det är då kärleken flödar in i dig och ut till andra. Du är i kärlekens känsla och allt är bra och som det ska. Du bara ÄR i Nuet och flyter med på livets våg. Det förflutna jobbiga är utraderat. Du har inre ro, och av förlåtelsen har du släppt din inneboende kraft fri. Du är ditt starkaste jag och ingenting är omöjligt eftersom allt bara ÄR. Underbar känsla! I dag upplevde jag allt detta på riktigt och inte bara i tanken tillsammans med min mamma som jag har förlåtit så som jag skrev här ovan. Nu känner jag bara Tacksamhet! Wow! Kärlek! Till er som behöver hjälp med detta och vill uppleva samma sak som mig, vill jag tipsa om vår Sajtvärd Gitte Laserows distanskurs "Frigör kraften inom dig", http://laserowcoach.se/distanskurs/ Hade inte fixat detta utan hennes hjälp. Tack Gitte! Love! Massor med kärlek till er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
SuzanneV
2014-11-30 00:39
#1

Puff!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Upp till toppen
Annons: