Annons:
Etikettglädje
Läst 1823 ggr
GitteL
8/28/14, 2:48 PM

Positiva tråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är det för positiva saker du har varit med om sista tiden? Det kan vara familjen, vännerna, jobbet, en känsla eller en upplevelse. Kramar

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
SuzanneV
8/28/14, 10:37 PM
#1

Hakar på positiva tråden :-) Gör det du med vetja! Var med och sprid glädje! Just nu är jag jätteglad för att ha blivit Medarbetare här. Är också väldigt glad för nya positiva vänner som liksom jag vill hjälpa andra och sprida glädje. Lycka och glädje till er alla! Kram

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

GitteL
8/28/14, 10:41 PM
#2

Jag är så glad idag för att jag åkte till min mormor som en överraskning och gav henne en bukett rosor. Det blev en win-win situation dvs dubbel glädje. :-) Godnatt och sov gott

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

SuzanneV
8/29/14, 10:00 PM
#3

I dag har jag skrattat så tårarna sprutade tillsammans med en vän. Skratt och glädje är ett lyckorus som känns i hela kroppen. Extra härligt att det smittar av sig. Vi kunde nästan inte sluta. :-))))) Haka gärna på tråden och sprid glädje! Önskar er alla en glädjefylld helg med massor av skratt! Kram

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
9/1/14, 12:10 AM
#4

Har träffat en ny härlig vän i dag där allting bara klickade direkt mellan oss. Personkemin stämde på en gång och vi pratade och diskuterade som om vi alltid hade känt varandra. En fantastisk känsla som gör mig glad i hela kroppen :-) Vad har ni andra upplevt för positivt? Berätta gärna så gör vi varandra glada. Kram och sov gott!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
10/28/14, 11:05 PM
#5

Puffar upp denna tråd. Dela gärna med er om allt positivt ni kan komma på så sprider vi glädje. Happy feelings is great! I dag är jag superglad för att jag haft total inre ro och kunnat fokusera och jobba effektivt hela dagen, för första gången. Mycket övning som nu ger resultat. Lyckorus och glädje! What a feeling! Kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

powerofthebass
11/2/14, 8:43 AM
#6

Skulle hjälpa en vän med att flytta, vilket slutade i att man hjälpte en total främling att flytta ur lägenheten och in i främlingens nya Så vännen kunde flytta in i sin nya lägenhet. Tog bara några flyttlass extra men vad gör det . Alla borde hjälpa en total främling på något sätt någon gång .

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
SuzanneV
11/2/14, 7:21 PM
#7

#6 Härligt att höra 🙂 Yes, mera sådant behövs i hela samhället ❤️

Jag fortsätter tråden. I går gjorde jag min mamma glad på enkelt sätt för mig, men som betyder väldigt mycket för henne. Hon har problem att gå på grund av svår värk. Åkte till mormors grav och hade med mig en speciell sten som jag ristat i och målat till henne. Tände en marshall, lade några fina löv i bakgrunden och stenen ovanpå löven. Fotade och mejlade bilden till mamma. Hon blev glad och jag blev glad att göra henne glad 🙂 

Någon annan som vill dela något positivt och sprida glädje? Allt är välkommet! Love! ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
11/10/14, 10:14 PM
#8

Puffar upp! Dela med dig och sprid lite glädje! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Varga
11/17/14, 2:44 AM
#9

Hm, just nu är mitt liv väldigt rörigt, vilket gör att det är extra viktigt att se de små sakerna som är bra som händer i livet. Ikväll lyckades jag göra en riktigt god äppelkaka, och nu myser jag med den tillsammans med en kopp te och tända ljus. :) Det är väldigt viktigt att ta hand om sig själv och ge sig själv lite egentid!

SuzanneV
11/17/14, 10:34 PM
#10

Hej Varga! Varmt välkommen hit! Vad bra att du tar hand om dig själv, och på ett så gott och trevligt sätt! Verkligen positivt och härligt att höra. Heja dig! Varm kram! Någon mer som vill dela med sig?

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
12/4/14, 12:33 AM
#11

Puff!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
2/10/15, 12:24 AM
#12

Puffar upp denna! Dags att sprida lite glädje! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Torpedtass]
2/19/15, 1:14 AM
#13

Jag har lyckats gå 6km lång promenad utan att ambulansen behövde hämta mig. Vet inte vad som gjorde att det var möjligt men den dagen blev ett bevis på att jag fortfarande har en chans här att hitta tillbaka. Tyvärr inte haft fler dagar efter det men den ger mig en morot att fortsätta min resa till den dagen då jag inte längre behöver rullstol eller rullator som hjälpmedel.

Annons:
[Torahzen]
2/23/15, 12:38 PM
#14

Det är snart vår! Med våren tinar grannar fram och det blir lättare att umgås.

GitteL
2/24/15, 5:55 PM
#15

#13 vad härligt att du klarade det o jag hoppas du får din önskan uppfylld snarast. #14 ja våren är här, tjohooooooo

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

SuzanneV
2/25/15, 7:31 PM
#16

Yes, hakar på om våren! Hurraaaa för våren! Den ger ju verkligen en positiv känsla. Man blir glad i hela kroppen och knoppen. I själ och hjärta. Härligt! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
2/27/15, 1:27 AM
#17

Mer positivt vill vi läsa, eller hur? Haka på och sprid glädje och kärlek!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Varga
3/3/15, 7:16 PM
#18

Idag blir jag äntligen färdig med min flytt, det ska bli så himla skönt! :D

SuzanneV
3/10/15, 11:41 PM
#19

Jag är inne i ett häftigt arbetsflow just nu. Vilket ger mig en enorm glädje och positiv energi. Go with the flow. Wohoooo! Vad har du varit med om eller gjort som ger/har gett dig en positiv känsla. Allt är välkommet! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Torpedtass]
3/10/15, 11:58 PM
#20

Vi har bestämt att inte flytta från Norrland vilket släppte en stor sten från mitt bröst. Jag behöver inte längre tänka på att få ihop en flytt på över 100 mil.

Annons:
Varga
3/12/15, 3:49 AM
#21

#19 Vad skönt att vara inne i ett flow! Jag tror jag är på väg in i det också…

#20 Åh det låter verkligen fantastiskt! Jag har precis flyttat, då bara två kvarter och bara det är jättejobbigt, kan inte tänka mig att flytta över 100 mil..

Själv har jag lyckats packa upp en låda och en IKEA-kasse samt lagt upp en massa saker till salu på Tradera och jobbat lite med annat. Haft en jätterolig fotografering och trevlig middag också. Bra dag!

[::Vera::]
3/12/15, 11:43 PM
#22

#20 Skönt!! Känns positivt att människor beslutar att stanna kvar i Norrland, så det inte avbefolkas. Har själv flyttat 100 mil, men till Norrland i somras :)… Slutligen körde jag 300 mil inom 5 dagar. Först upp med missarna och bilen, ner med lastbil, lastning och utstädning av mitt hus och upp igen. Såg E4 flera dagar efteråt bakom ögonlocken när jag blundade :) Får mig att tänka på nu… att det känns positivt att veta att jag fixar eg väldigt mycket med egen kraft och uthållighet. Det känns tryggt :) #21 Det kan upplevas lika tufft att flytta två kvarter som en massa mil. Bra jobbat o hoppas du får en bra dag imorrn med.

Varga
3/13/15, 12:00 AM
#23

# Ja att flytta över lag är en ganska jobbig process medan man är igång, men sen är det skönt när man väl har "boat in sig" så att säga.. :3

Och idag blev en jättebra dag det också, för jag var på arbetsintervju och fick jobbet 10 minuter efter att jag gått därifrån! :D Börjar redan på måndag, ska dit på "praktik" redan imorgon :) (Eller idag, beroende på hur man räknar :p)

[::Vera::]
3/13/15, 12:36 AM
#24

#23 Härlig dag Varga!! :)

SuzanneV
3/16/15, 4:32 PM
#25

#21 Tack 🙂 Härligt att höra att ditt flow blev av, och stort grattis till jobbet 👍 

Jag har kvar en härlig, glad och positiv känsla från helgen när jag hälsade på och bodde hos en fin GO vän och hennes gosiga, busiga katt. Många härliga skratt 😂,  bra snack, och att bara kunna vara och relaxa också. Blir glad bara av tanken på dessa dagar. Happy feeling! Kärlek!  ✨ 🐱 ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
3/21/15, 12:41 AM
#26

Hallååå………vi vill läsa mer positivt här! Dela gärna med er och sprid glädje!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
3/22/15, 11:32 PM
#27

Någon mer som vill dela med sig?

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
SuzanneV
4/26/15, 1:23 AM
#28

Dags att puffa upp denna tråd!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
5/12/15, 12:19 AM
#29

Puff!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Upp till toppen
Annons: