Annons:
Etikettglädje
Läst 802 ggr
SuzanneV
6/14/14, 12:25 PM

Glädjen av att vara i nuet!

Titta och lyssna på detta underbara klipp och KÄNN glädjen och lugnet av att vara närvarande i nuet. Livet är här och nu :-) Kram

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Soffe
6/16/14, 4:26 PM
#1

Det har jag gjort hela helgen när jag har varit iväg på kurs.. Ja visserligen finns det stunder då man faller tillbaka lite i det förflutna eller tänker framåt, men att vara i nuet är Underbart <3

SuzanneV
6/16/14, 11:21 PM
#2

#1 Härligt att höra :-) Tränar mig just nu i detta. Detta klipp hjälper mig jättemycket. Testar också mindfulness. Känns bra. Ha det gott!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Soffe
6/19/14, 10:41 PM
#3

Bra :-) Vi får tillgång till så mkt mer inom oss själva och livet genom att vara i nuet :-)

Önskar en Glad Midsommar :-)

SuzanneV
6/20/14, 12:52 AM
#4

Tack :-) Ja, jag börjar förstå det. Är inte riktigt där än men känner att jag är på god väg i alla fall. Glad midsommar till dig också och till er andra här inne :-)

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Soffe
6/21/14, 10:41 PM
#5

Härligt! :-) Det klarar du ;) Det behöver inte vara så svårt egentligen.. Tro på dig själv och ha tålamod, det räcker långt :-) Du kan göra såhär ex.. Blunda, tänk på en färg o fokusera på den, se den framför dig och upplev den.. När du lyckas med det.. Då har du upplevt mindfulness :-) Små steg i taget i början, så kan man utöka det sedan till en längre stund.. Lycka Till :-)

SuzanneV
6/22/14, 9:06 AM
#6

Åh, tack för pepp :-) Ska jag pröva. Ha det gott!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Soffe
6/22/14, 1:22 PM
#7

 Varsågod :-) Ha det gott du med :-)

SuzanneV
7/15/14, 11:28 PM
#8

Puffar upp denna! Lyssna, se och njut :-) Känn lugnet. Underbara bilder

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Upp till toppen
Annons: