Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1222 ggr
Cahira
11/26/13, 1:11 AM

Skryttråd

Tänkte starta en gemensam tråd där man alla kan skryta om sina framsteg. 

Våga vara stolt! 🏆

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
ulraxe
11/26/13, 5:19 PM
#1

Bra där Cahira

Härligt att få skryta om sig själv lite ibland och få vara Anti-Jante🙂

Jag är oerhört stolt över att jag är en kärleksfull mamma till mina söner trots min egna barndom  ❤️

Cahira
11/26/13, 7:42 PM
#2

Jag har märkt att det är rädslan att dömas som självupptagen som gör att folk inte vågar ge sig själv cred. Så jag tycker folk ska skryta mera, det är bra för hälsan!

Jag är stolt över att jag är så duktig på att valla korna och duktig med hundarna. Jag är stolt över att jag klarat mig så bra som jag gjort. Jag är stolt över att jag lyckas lämna mer och mer av mitt förflutna bakom mig. Jag är stolt över att mina fötter faktiskt är ganska söta. 

Det får räcka för idag. 😃 Men kan säga att eftersom jag verkligen haft botten självförtroende så känns det underbart att kunna identifiera sina styrkor. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
11/29/13, 6:01 PM
#3

Idag är jag stolt över en bild jag tog igår. Den blev så vansinnigt vacker. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

ulraxe
11/29/13, 6:25 PM
#4

Bra där  Cahira 👍 Du har all rätt att vara stolt över dig själv.

"Så jag tycker folk ska skryta mera, det är bra för hälsan!"

Jag tycker att det är bra att man är stolt över sig själv och älskar sig själv för den man är.Och att man har ett älskvärt accepterande beteende mot sina medmänniskor.Det är bra för hälsan ❤️

Enl en föreläsare jag nyss lyssnat på är det superbra att vara Självgod.

Själv+God=God mot sig själv 

Cahira
11/29/13, 6:31 PM
#5

Ja precis så! Man måste kanske inte alltid skryta till andra, men skryta för sig själv tycker jag är rätt så viktigt. Att våga känna att man gjort nåt bra, är duktig på nåt och om man känner sig snygg verkligen njuta av den känslan! Bättre att hitta lycka inom sig själv än att hitta det utom sig själv. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

ulraxe
11/29/13, 6:47 PM
#6

Absolut kunde inte ha sagt det bättre själv.😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: