Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 2988 ggr
eivaa
2013-10-03 12:51

Dröm om att kräka blod.

Jag hade en mycket märklig dröm i natt och jag vore tacksam om någon hade velat hjälpa mig att tyda den. 

För att ni lättare ska förstå om personen jag drömde om så vill jag bara berätta att det var mitt ex. Jag är i ett annat förhållande sen över 2 år tillbaka och jag är lycklig. Men uppbrottet från mitt ex var fruktansvärt då det inte var mitt val. Jag mådde mycket dåligt över det, länge.. tills jag träffade min nuvarande. 

Till drömmen. 

Jag är ute och går. Ser plötsligt mitt ex längre bort som jag inte träffat på länge. Jag ropar hans namn och plötsligt ligger vi i ett mörkt rum tillsammans. Vi börjar mysa och pussas men jag har hela tiden känslan av att det är fel. Han berättar att han har en flickvän men att han saknar mig. Jag tänker på min pojkvän men fortsätter ändå att mysa med exet samtidigt som jag ändå har känslan att jag inte vill. Plötsligt börjar jag kräka enormt mycket blod. Slutar kräka och pussar honom men sen börjar jag kräka igen och så håller det på. Plötsligt så ringer hans vän som skrattar över att han är med mig och säger att han visste att han inte skulle kunna hålla sig borta. 
Jag fortsätter att kräka men nu med stora klumpar i och plötsligt får jag en överväldigande känsla över att jag måste vara sjuk och lämnar honom för att gå ut. Sen vaknar jag! 

Tacksam för hjälp!

Annons:
ikna
2013-10-09 15:57
#1

Jag är ute och går. Ser plötsligt mitt ex din manliga sida  längre bort som jag inte träffat på länge. Jag ropar hans namn och plötsligt ligger vi i ett mörkt rum tillsammans. Vi börjar mysa och pussas men jag har hela tiden känslan av att det är fel. Han berättar att han har en flickvän men att han saknar mig. Jag tänker på min pojkvän men fortsätter ändå att mysa med exet samtidigt som jag ändå har känslan att jag inte vill. du är inte ärlig mot dig själv  Plötsligt börjar jag kräka kräkningar kan symbolisera inre utrensning enormt mycket blod blod symboliserar ofta nytt liv. Slutar kräka och pussar honom men sen börjar jag kräka igen och så håller det på. Plötsligt så ringer hans vän ytterligare en av dina sidor/egenskaper som skrattar hånande? över att han är med mig och säger att han visste att han inte skulle kunna hålla sig borta.
Jag fortsätter att kräka men nu med stora klumpar i och plötsligt får jag en överväldigande känsla över att jag måste vara sjuk och lämnar honom för att gå ut. Sen vaknar jag!

Kan det vara så att du i något avseende inte är ärlig mot dig själv? Har du något inom dig som du stängt inne, men som pockar på att vilja komma ut? Kan det vara så att du känner dig sjuk av att behöva stänga det inne?

Upp till toppen
Annons: