Annons:
Etikettmedlemmar-info
Läst 1421 ggr
GitteL
4/27/13, 12:21 PM

Till alla medlemmar

Fundera lite på detta.

När någon skriver ett meddelande här eller ett inlägg så vill de ha feedback, det finns nog inte en person som vill skriva och inte få någon sorts feedback och då speciellt när dom frågar.

Om ni någon gåång behöver hjälp så kanske det är du som inte får svar och vad gör du då?? Jo du lämnar sidan.

Så det jag vill säga är att vi behöver vara mer hjälpsamma och jag behöver verkligen er hjälp här då jag knappt har tid att vara här.

Jag har skrikit om ny Medarbetare men ingen vill trots det ej krävs så mycket.

Så min fråga blir nu: Va skall vi göra så att sidan blir mer intresssant? Vem vill skriva någon artikel, säg till isåfall.

Glöm inte att medlemmarna är sajten och det vi ger ut får vi alltid tillbaks, både bra och mindre bra.

Tack för att ni finns här

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Roamer
4/29/13, 8:23 AM
#1

Nu vet inte jag hur många som är medlemmar på denna sida, men tyvärr får jag väl säga att det är den som är tristast av de jag är med på. Det händer sällan något här och många av inläggen är sånt som går att läsa på andra sidor här på iFokus. Vad som krävs är ju att utveckla mot vad ämnet egentligen handlar om. HUR ska var och en komma vidare med sin personliga utveckling, eller ge råd inom detta område. 

Trots allt, detta är ju ett av de områden som är mest intressanta och samtidigt det svåraste område att få grepp kring. Att hitta en bra ståndpunkt för att se sina egna brister och svagheter samt finna en väg framåt för att minimera dessa eller förbättra sina styrkor för att kompensera. 

Så, visst det krävs någon med en hög glöd för att skriva artiklar och debattera kring ämnet för att få sidan mer intressant. Som det är idag räcker det ju med att gå in en gång i månaden och titta och så mycket har ju inte hänt, men som du säger, det är upp till medlemmarna att bygga upp sidan, och den motivationen verkar ju saknas hos de som finns här idag. Det i sin tur gör ju att sidan dör sakta tyvärr. Kanske är det helt enkelt så att de flesta som är medlemmar är väldigt introverta och inte vill dela med sig av sig själva, utan bara söka svar för egen del.

Mirjah
4/29/13, 1:38 PM
#2

Klart det blir liv här igen! Det var det en gång så varför inte igen? :) Jag drar gärna mitt strå till stacken. Kom igen alla goa medlemmar..!

GitteL
4/29/13, 7:48 PM
#3

#1 Ja men det var väl lite mer initiativ jag sökte efter, det du beskriver här vet jag redan om så vad kan du göra för att få igång sidan istället??

Kom på lite saker så att sidan blir livligare….

#2 Bra Mirjah, söker med ljus o lykta efter fler medarbetare…

så säg till om du vet någon som kan o har tid.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

HusetAnubis
4/29/13, 8:27 PM
#4

Vad krävs för att skriva artiklar på Personlig utveckling i focus?

GitteL
4/30/13, 12:56 PM
#5

#4 Att du arbetat med din egen personliga utveckling och att du kan skriva om ämnet. Du kan alltid skriva till mig och berätta lite om vilket ämne du vill skriva om inom personlig utv.

Ni som är intresserade av att vara Medarbetare skriv till mig.

Ha det fint

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Upp till toppen
Annons: