Annons:
Etikettkommunikation
Läst 2873 ggr
Laura01
4/24/13, 10:10 AM

Flytta till ny stad!

Hej!
Jag vill gärna flytta till en ny stad i Sverige efter min examen nu i Juni. Jag söker därmed jobb, ny bostad och nya vänner!
Är det någon här som har samma tankar? Att testa sina vingar? Vore kul att träffa någon som funderar på samma sak eller bara få tips om bra städer o.s.v. :) :) Har funderat på Örebro, västerås, Uppsala. Men verkar svårt att få boende i Örebro dit jag helst vill :/

Mvh
Josefin

Annons:
GitteL
4/27/13, 12:24 PM
#1

Josefin, tråkigt att du inte fått något svar alls men prova på facebook för där har du nog mer chans om du finns där.

Finns säkert olika grupper som du kan anmäla dig till.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

HusetAnubis
4/29/13, 8:30 PM
#2

Jag har funderat på det några gånger men blivit kvar. Tycker absolut du ska testa, det går ju flytta tillbaka om man inte trivs. Jag känner mig allt mer rotad med barn och sambo och det blir allt svårare att ta steget då. Så testa nu när du är fri och obunden.

pistenbully
5/3/13, 5:51 PM
#3

Det tycker jag absolut att du ska göra! :-D

pistenbully
5/3/13, 5:52 PM
#4

Det tycker jag absolut att du ska göra! Det är en bra erfarenhet och provar du inte kommer du förmodligen att fundera på hur det hade varit. Man måste våga chansa!

[miini85]
5/10/13, 12:58 PM
#5

hejsan! jag flyttade från uppsala till gävle för ett år sen. jag kan säga att jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. de var otroligt skönt att få flytta och börja om. jag har även barn och dom älskar att bo här. jag fick ett nytt liv. nya underbara vänner. kan vara anonym och välja vilka jag vill umgås med. hoppas du förstod vad jag menade. men som sagt jag ångrar d inte:-) å skulle du inte trivas kan du ju alltid flytta tillbaka igen. å dina gamla vänner kommer finnas kvar oavsett vart du bor. skulle nån vän försvinna så är det inte en riktig vän. jag rekomenderar gävle. lagom stor stad och otroligt fin. jobb finns. och lägenhet är inte svårt att få. vill du veta mer kan jag berätta och tipsa om en bra hyresvärd:-) ha det bra och sköt om dig/Miini

Upp till toppen
Annons: