Annons:
Etikettrelationer
Läst 1715 ggr
Niiinah92
2013-04-08 19:37

Dejta....

[Edit] raderade det jag skrivit för jag upptäckte att en jag känner är här inne och då är risken att folk jag inte riktigt vill blotta mig för oxå kanske är det. Tack så jättemkt dock #1 för ditt svar, det hjälpte och jag ska riktigt jobba på att se det så istället 😃

Annons:
Xristina
2013-04-08 20:00
#1

Jag förstår att du kan känna att det är knepigt. Men försök att inte hänga upp dig på hela dejt-delen, utan tänk på att han är en trevlig kille att umgås med, och försök att slappna av i hans sällskap :)

Absolut kan det vara en dejt utan att man säger det. Jag tror att de flesta nu för tiden inte kallar det så mycket dejt, utan man träffas umgås tills man vet vad man tycker om varandra, sen brukar det lite av sig självövergå till något lite seriösare.

Jag är själv ingen hajare på det här med att dejta. Har inte gjort det så mycket, utan har mer haft stadiga förhållanden, så jag är väl inte den bästa att svara egentligen :)

Vad jag tycker du ska göra dock, är att sluta tänka att du inte är värd att gilla. Om den här killen faktiskt vill träffa dig igen, så betyder det att han är intresserad. Alltså har du redan gjort något rätt. Speciellt om du inte vet vad det är, så bör du bara fortsätta precis som du har gjort :) Var dig själv, för det är den han gillar. Tänk inte på vad han kan tänkas tycka om, för det är ju inte någn påhittad fantasiperson han ska gilla, utan det är ju dig, och du är jättebra precis som du är.

Upp till toppen
Annons: