Annons:
Etikettpersonlig-hjälp-coaching
Läst 1215 ggr
zorro2
2/24/13, 5:20 PM

distanskurs frigör kraft.....

Hej! funderar på att anmäla mig till kursen men hur funkar ägentligen? när sitter där själv hemma och ska gå genom allt kommer inte många destruktiva tankar och annat skit. Och har man ingen att tala med som stöd är inte det skrämmande??? eller uppvägar det kännslan av att man snart ska bli bra????

kursen verkar bra tycker jag, av det jag har läst om den.

Annons:
GitteL
3/5/13, 1:28 PM
#1

🙂 Jodå, du pratar med mig och du kan även prata här inne om du vill samt en hel del mer som du får reda på via mail.

När vi börjar ta hand om oss själva ger vi den kärlek vi aldrig fick som små.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

zorro2
3/6/13, 11:09 PM
#2

för fundera litt…..är rädd jag ska falla tilbaks till gamla synder om jag  börjar gräva i gammalt skit.

samtidig vet jag att man kan aldri fly från skiten, man möblarar om endast…eller hur

GitteL
3/7/13, 12:39 PM
#3

Helt rätt, du möblerar bara om lite o går runt het gröt…..det är VIKTIGT att ta hand om sig själv, få en förståelse om vem vi är och varför vi gör som vi gör.

Att packa upp sin ryggsäck sten efter sten är som att känna sig lättare allt efter tiden går :-)

SÅ fundera på du :-) men fundera inte med huvudet utan känn efter med hjärtat. Vill du leva som du gör? Vilka vinster får jag på att fortsätta som jag gör? För vem skall jag tömma min ryggsäck o varför?

Kärlek är att ta hand om dig själv o det är precis vad du är, KÄRLEK.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

zorro2
3/8/13, 5:23 PM
#4

ja, funderar för mkt med huvudet så hjärtat håller på att dö ut 😕

vet du ordet kärlek säger mig inget…..nu undrar du säkert kan man vara så känslokall, nej det är inte det jag är väldig känslosam person som känner av det där sker helt automatisk att jag känner av luften/stämningen när jag kommer in i ett rum eller annat.

nej, nu jag kan inte hålla på att skriva här….forlåt mig! det är inte meningen att du ska svara.du måste inte men det vet du antar jag

retep
3/10/13, 10:22 AM
#5

Zorro2, Att inte ordet kärlek säger dig något! Det beror bara på dig, att du inte ger det någon betydelse! Beror på att du tycker så synd om dig själv, fortsätter att möblera om och bär runt på skiten! Du är och blir kvar i det tills du accepterar det som varit och väljer att gå vidare och ger möjlighet till något nytt.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

zorro2
3/11/13, 9:02 AM
#6

känslomessigt föles det inget!

Annons:
Upp till toppen
Annons: