Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 1629 ggr
[Torahzen]
4/18/12, 9:42 PM

Konstig dröm

Inatt har jag drömt konstigt igen.

Det kändes som att jag var i underlandet som Alice ni vet. Jag hade med mig cykeln ett tag, men kom till en tät skog och fick lämna cykeln. Det var grupptävlingar och jag skulle leka gissa-vem, på engelska. Jag fick bara ställa ja-nej-frågor till en dvärg som sedan blev man. Jag han bra komma fram till att jag skulle leta efter "female creature" och fick ledtråden "sum of the pain" Sedan vaknande jag att lillan skrek till för hon hade vaknat.

Mycket kryptiskt… det var mer detaljer också, hinner inte skriva nu. Jag försökte känner efter vilka känslor drömmen gav mig, mest förvåning och öppen för att allt kan hända.

Det är nog dags att läsa den där drömtolkningsboken jag har köpt!

Annons:
ikna
4/20/12, 8:30 AM
#1

Jag tror att det viktiga i drömmen kan vara just ledtråden "sum of the pain" och det du ska leta efter är " female creature". Du kan säkert hitta detta i ditt liv… Flört

[Torahzen]
4/20/12, 10:36 AM
#2

Är det någon som hört talas om "sum of the pain" som uttryck?

"Sum of experiences" hade varit roligare ledtråd och känts mer som mig, min själ och att bejaka mina kvinnliga sidor ännu mer.

Jag ber om vägledning…

[Torahzen]
4/20/12, 11:59 AM
#3

Jag kom på mig nyss med att nynna på sången Ont, det gör ont… med Lena Ph. Jag har nynnat den några dagar nu. Undra om det har med saken att göra…

ikna
4/20/12, 3:21 PM
#4

Min tolkning sa dig kanske ingenting?

"Sum of the pain" översätter jag ungefär med " summera din smärta". Säger det dig någonting?

Och att du ska söka din kreativa sida.

[Torahzen]
4/20/12, 3:36 PM
#5

Tack för ditt svar. Nej, uttrycket säger mig ingenting. Jag mår bra. Bättre än på länge. Vet inte vad det är för dold smärta som ska upp.

Hoppas att en ny dröm ger mig fler ledtrådar!

Upp till toppen
Annons: