Annons:
Etikettom-sajten
Läst 5716 ggr
GitteL
2011-09-18 14:14

Medarbetare sökes

Hej

Finns det någon underbar själ här som är insatt i personlig utveckling och som vill skriva lite artiklar då och då??

Sidan håller på att förfalla och jag har ingen tid längre för detta.

Skriv ett brev till mig om dig själv så hade det varit bra.

Annars får vi lägga ner denna sida tyvärr. Rynkar på näsan

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
GitteL
2011-11-02 13:13
#1

Söker med ljus och lykta…..någon av er kan och det vet jag. Vågar du ta utmaningen och växa själv som människa??

Hör av dig snälla….

Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Ravenna]
2011-11-03 14:08
#2

Gitte, jag hoppas du finner någon som vill/kan ställa upp. Jag hade gärna gjort det, men är redan upptagen med så mycket annat (skulle egentligen behöva mer tid från datorn och nätet, haha).

Men seriöst, kram till dig. Och skulle det inte gå att upprätthålla denna sida, så har du ändå gjort ett fantastiskt jobb! Allt har sin tid…Kyss

GitteL
2011-11-07 00:23
#3

Tack underbara vännen, ja men den kan ej läggas ner för MÅNGA läser fortfarande.

Så det löser nog sig. :-) Tack iaf.

Kramar Kyss

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Ravenna]
2011-11-07 10:08
#4

Glad

Lejonkungenn
2011-11-09 01:37
#5

Jag är intresserad av det.

StrongHearts
2011-12-05 12:28
#6

hoppas ni hittar någon, hade gärna ställt upp men har för lite tid jag med :(

Annons:
Mia
2011-12-21 16:21
#7

Jag kanske skulla kunna ställa upp? Är Sajtvärd för Självkänsla, vilket ligger rätt nära personlig utveckling Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

paradise
2012-01-06 20:57
#8

Vad för slags artiklar inom personlig utveckling? jag är väldigt insatt i law of one,attraktionslagen om hur hela alltet fungerar.

Mirjah
2012-01-07 22:31
#9

Skulle gärna ställa upp! Kyss

[Athinea]
2012-02-12 19:24
#10

Jag ställer också gärna upp! Känner att "Personlig utveckling" är helt klart ett ställe som inspirerar mig och ger mig pepp!

GitteL
2012-08-12 11:00
#11

Ja då var det dags igen, om ni vill bli Medarbetare så vill jag att ni tar ett beslut att hjälpa till och inte uteblir som det har varit nu.

Det handlar ej om att vara här hela tiden utan att få sajten levande och intressant för våra medlemmar.

Skapa tävlingar, skriva artiklar och vara glad, positiv och inte at något personligt dvs en god självkänsla :-).

Du som har intresse behöver ha en god erfarenhet av livets resa och ha gått igenom en del för att förstå andra.

Så DU som har intresse skriv till mig i ett meddelande och beskriv dig själv och varför du vill vara Medarbetare.

Sajten förfaller ej just nu men vi behöver ha fram lite mer artiklar som lockar.

Ha en härlig Söndag

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Uncle Thomas
2012-08-12 17:02
#12

Jag har redan för mycket, som jag måste göra, skriver bara här som avkoppling emellan, så jag vill inte åta mig att vara huvudledaren, men jag kan nog åstadkomma några artiklar om jag tar mig tid att fundera.

Cliffhanger:     Jag kan t ex skriva om hur man kan göra för att sova mer effektivt. Än vad de flesta gör alltså. Men det finns kanske inget behov av sådant här, personer som är intresserade av personlig utveckling är nog redan bättre på det än "Svensson"   Glad

GitteL
2012-08-12 17:11
#13

#12 Jag vill ha en som är tillgänglig och är insatt i just personlig utveckling, law of attraction, tankens kraft, Nlp, mindfulness och har genomgått en hel del och lärt sig av resans gång där ödmjukhet är viktigt och egot skall ej vara för stort Glad

Så skriv till mig ni som har intresse.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Uncle Thomas
2012-08-12 17:19
#14

#13 OK. Ödmjuk är jag inte Glad Jag slipper helst  Glad fast jag tänkte jag kunde ställa upp och assistera lite om det behövs.

(Law of attraction håller jag f ö inte med om delar av, i alla fall inte som en del har beskrivit det. Tankens kraft anser jag är något annat, vilket jag håller med om helt.)

Theleonora
2012-08-13 15:23
#15

Ber om ursäkt att jag kapar tråden, men Uncle Thomas, jag är väldigt intresserad av att veta hur man kan sova mer effektivt. Har extrema problem med sömnen som det är nu. Så skriv gärna din artikel!! :)

Dessutom är jag förkyld titt som tätt, vet inte om det har något samband?!


Uncle Thomas
2012-08-13 23:50
#16

OK. Jag har sålt bokrätten på engelska, men det är tillåtet att jag skriver ett sammandrag på svenska.

Edit: Jag fick inte skriva artiklar  GråterGlad

Mirjah
2012-08-16 23:00
#17

Gitte, Gitte… Jag skulle älska att få vara här och skriva mer!

Jag är nog FÖR ödmjuk och borde visualisera mig mer tid isf. Tungan ute

Kram!

GitteL
2013-09-24 00:06
#18

Finns det någon som har intresse av att skriva lite här??? Skriv ett PM till mig då…….i need you

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

GitteL
2013-11-14 23:44
#19

Söker med ljus o lykta…….,snälla ni, någon kan väl ställa upp.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Upp till toppen
Annons: