Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 3102 ggr
Miiiz
9/3/11, 6:11 PM

Dedssa

Jag är en vädigt pedant människa av mig, så min lägenhet är nästan allti i någolunda tipp top  shape.

Klart jag kan ha lite mycket disk ibland, eller massa damm i knutarna fast jag är pedant men det har blivit på senare dagar när jag inte hinner ta hand om mitt hem så mycket.

I allafall så drömde jag i natt att jag sov på soffan(vilket jag gjorde påriktigt med) Och det var någonting som fick mig att vända om , kanske ett ljud, kanske någonting jag såg, jag vet itne helt enkelt.

Men när jag vände om så var hela mitt vardagsrum i kaos, det var möbler här och möbler där och lite kläder här och där. Så Jag skrek "Nej,nu får det vara nog" sen blev jag rädd efter det plockade upp min son från soffan och sprang till sovrummet.

Där såg det likadant ut men jag knuffade sängen framför dörren. Sedan var mittiallt mitt sovrum ett slagfält mellan mig och någonting annat och det ända jag kunde tänka på var att jag måste skydda min son.

Som vanligt vaknade jag och upptäckte att jag vaknat på samma sätt som i drömmen, var lite rädd att vända om mig och se om mitt hem var i kaos men det var det inte.

Jag har börjat på senare tid nu drömma hela tiden sådana härna konstiga drömmar, och det är lite kusligt och läskit och jag vet inte riktigt vad jag skall göra med dem eller vad deras betydelse är, men dom känns så verkliga.

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Annons:
ikna
9/4/11, 12:54 PM
#1

Vardagsrum = ditt dagliga liv. Sovrum = födsel, död, sjukdomar, sex.

Din son = en av dina manliga sidor/egenskaper.

Vardagsrummet är i kaos = du har kaos i ditt dagliga liv.

Slagfält mellan dig och någonting annat = utkämpar du nån sorts strid?

Du måste skydda din son = du har kanske en sida som du upplever att du måste skydda, eller har du en sida som du inte vill visa?

Jag vet inte om det här hjälpte dig? Har du det lite besvärligt just nu i ditt liv?

Pressar du dig själv alltför hårt? Hur gammal är din son? Du kan gå tillbaks till den tiden när du var så liten eller när sonen föddes för att hitta fler ledtrådar.

Sköt om dig!

Miiiz
9/4/11, 5:20 PM
#2

Ja inte pressar jag mg själv vad jag anser, inte i allafall just nu och inte gör någon av mina vänner det heller.  Jag har inte hunnit städa på några veckor eller jag ha inte haft ork till det.

Skall nog flytta från min lägenhet så småningom eller ganska snart faktiskt.  Inte vet jag om jag skulle ha mera än vanligt besvärligt, ensamförsörjande, deltids jobb, spenderar mesta tiden hemma eftersom det blir så jobbigt att fara till andra hela tiden.

Utkämpar någon sorts strid, om det klassas i stil med att vi är 2 människor som kommer ansöka om fast anställning om det jobbet jag jobbar nu på så jo då utövar jag en strid för tillfället.

Under en senare tid har jag satt sonen först i allating så det är nog i verkligenheten också honom jag måste skydda i första hand.

Min son är 1.5 år.  kommer nog intr ihåg mycket från den tiden inte min mamma heller. Togs inte så mycket foton efter min 1 års dag.

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

ikna
9/5/11, 7:17 AM
#3

Ja, då stämmer kanske inte min tolkning….

Lycka till med jobb och lägenhet i alla fall! Glad

retep
9/6/11, 8:51 AM
#4

Du är nog bara osäker och rädd för förändringen och hur allt skall bli. Våga släppa kontrollen du försöker hålla genom att vara perfektionist och acceptera allt som det är och kommer Den kraft du skulle behöva om något verkligen skulle bli hotfullt eller gå fel, den ligger inom dig och blir synlig för dig om du kan acceptera.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: