Fick en underbar nyårsafton med go mat, skratt och vi kom inte ut förrän vid 02.00. Jag har skrattat så jag har träningsvärk, vi har haft SÅ roligt.
Sjöng karaoke och levde mig in i låten Eternal flame som syrran hade fixat i smyg, hade inget val än att gå upp och sjunga. 
Vad för fina saker har hänt under 2008?
Det började med att jag startade PU och har känt att detta var en av de bästa sakerna som jag gjort för att få andra att känna hopp om att det finns vägar ut trots att det kan kännas ur jobbigt.
Har alltid sagt så här: -När jag var i "skiten" så hade jag önskat att det fanns en sådan här sida där ingen dömer någon och där mycket kan ventileras. Detta känns kanon eftersom min önskan gick i uppfyllelse. En enorm respekt och förståelse för varandra finns här inne.
Jag har utvecklat mitt företag, mina relationer till familjen och jag har lärt mig att SE människor på annat sätt detta året genom alla samtal och möten jag haft. Tacksam för att jag lär mig av alla.
Det har varit ett givande år och när det gäller kursen som jag startade så hade jag ingen aning om att den skulle bli så här. Det blev en kurs som innebär ett möte med sig själv.
Först tänkte jag att det skulle bli nu och framåt men allt efter hand har jag känt att det är inte hela sanningen att bara hoppa över det som hänt oss i det förflutna. Det behövdes tas fram och tittas mer på för att sedan kunna acceptera och förlåta på djupet. Ett förlåt enbart på ytan har sina konsekvenser.
Vilken härlig kurs det blev och vilken känsla att få öppna kranen och bara låta tankar och känslor flöda. Jag ser det som blockerade energier kommer i rörelse och det är att lyfta på locket och släppa ut det som ej tillhör oss längre.
Tack universum för att jag fick denna chans att utveckla det även här på nätet. Tack till alla deltagarna som gör ett fantastiskt arbete med att ta fram saker som de ej visste om att de bar på. Vilket MOD och styrka att VÅGA släppa på den falska muren som de gick och bar på. Jag är så STOLT över er alla som ger och delar med sig till oss andra där ett igenkännande infinner sig.
Vägen till frihet är att öppna upp, ju mer man ger ju mer man får.
Tack för ert förtroende.
Vad för förändringar kommer ni att VILJA göra under 2009?
Detta nya år kommer bli spännande och min önskan är att få jobba mer med ungdomar som har det "jobbigt", att få dela med mig vad jag upplevt och att det finns vägar ut genom att ändra sin livsupplevelse och tankar.
Kramar till mina medarbetare Rickard och ikna. Tack till Faxlin inne på Iller som hjälpte mig att starta upp sajten och till Anne_N inne på blandrashundar.
2009 blir ett kanon år.
Kramar till er alla.