Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1670 ggr
Cathy
2008-12-26 22:43

Härliga inlägg!

Hej. Jag har suttit länge och läst trådar här.Whaow! Vilken sajt jag hittade . Så många kloka ord och tips.Är lite av en sökare, en lite orolig själ och inte så bra självförtroende( även om det blivit lite bättre i nuläget) Läste precis tråden "Sökande inåt eller utåt?" Fick mig en liten tankeställare där. Är ofta orolig för vad omgivningen tycker,tänker eller känner. Men det är ju faktiskt viktigt att först och främst skapa grunden i sig själv. Kan vara en svår ovana att bryta, men ngt att jobba med. Tack för alla era kloka ord här.. Här ska jag ta och gå med. Kram

Annons:
bjprofit
2008-12-26 22:45
#1

Välkommen hit till oss Cathy!

Jag rekommenderar dig att läsa alla artiklar på sajten.

Själv läser jag dom om och om igen och lär mig nåt nytt varje gång!

Kram

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Cathy
2008-12-26 22:47
#2

Har precis hittat er. För ca 1 timme sedan. Så ska börja nu. Flörtj

omelett
2008-12-26 22:54
#3

Välkommen hit. Den här sajten är mycket speciell. Här råder ett härligt klimat, högt i tak, mycket värme och glädje.

Cathy
2008-12-26 23:04
#4

Tack tack.. Jo jag har märkt det i mycket av det jag läst. att här finns mycket värme och glädje. Här finns en hel del svar på frågor och funderingar med. Glad

[BigMama]
2008-12-26 23:05
#5

Jättekul att du kände stämningen redan efter en timme! Välkommen att ventilera, söka och tjabba med oss andra sökare!

GitteL
2008-12-26 23:44
#6

Välkommen hit Cathy och skriv så mycket du känner för.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
[Vintersaga]
2008-12-27 01:00
#7

Jag säger också välkommen hit Cathy!

Hoppas du ska trivas här och hitta många bra frågor och svar som ger dig ökade insikter om dig själv och ditt eget liv, trots att varje människas liv är unikt!

Sen finns ju alltid Gittes kurs… det finns flera vittnesmål om hur givande den är och har varit! Skrattande Inte att förglömma hennes coachingsamtal heller - tänk vad mycket ett samtal kan förändra för en…

Kram Rickard

Ijin
2008-12-27 18:02
#8

Välkommen hit! Jag är den elaka sidan härom kring!

Cathy
2008-12-27 18:35
#9

Tror jag inte på. Har inte sett hittiills att du har skrivit ngt elakt.. Menar du inte uppriktigt istället.. Att vara uppriktig kan kanske folk uppfatta som elakt.. men det är och andra sidan ganska lärande med.Flört

Ijin
2008-12-27 19:00
#10

#9 Haha;) Jodå, men elak kan jag vara ibland med.. Inte varit det här bara:p

Cathy
2008-12-27 19:51
#11

Det gäller ju oss alla.. Finns väl ingen som är alltigenom ett helgon.De som säger det hycklar nog lite. Oskyldig

bjprofit
2008-12-27 20:07
#12

#10 Är det kanske för att härinne råder en stämning som avväpnar?Förvånad

Jag tycker inte heller du är elak men önskar ibland att du utvecklar dina inlägg. Vad jag menar är att det kommer ofta mycket kloka ord från dig sen tar det slut liksom.

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

bjprofit
2008-12-27 20:31
#13

#0 När jag läser ditt inlägg igen så ler jag åt mig själv och tänker att där har ju jag varit! Djupt in i det du beskriver om att vara alla andra till lags, inte känna att jag duger som jag är och jag har levt så här långt med att PRESTERA och ej LEVT mitt liv.

Jag är inte färdig än men har gjort en hel massa framsteg och förändringar och jag mår så mycket bättre nu även om alla runtomkring inte klappar händerna åt mig längreFörvånad

Jag tar ansvar för mitt nu så får andra ta ansvar för sitt så enkelt är det. Min självkänsla är otroligt mycket högre idag än för 3-4 månader sen och det har att göra med att jag jobbat oerhört mycket och hårt med mig själv under den perioden och gör fortfarande. Bland annat går jag kursen som Vintersaga nämnde i sin kommentar ovan och läser allt härinne på PU samt skriver och läser massor om personlig utveckling.

Det går att ändra sin livssituation om man vill och börjar agera det är helt säkert.

Lycka till med ditt "jobb"

Kram

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Annons:
Ijin
2008-12-28 12:34
#14

#12 Jag brukar faktiskt vara för lat för att utveckla, det slutar ofta med en sida text:/

Upp till toppen
Annons: