Annons:
Etiketttacksam
Läst 1835 ggr
ladysurprise
2009-06-22 20:53

Jag är oändligt tacksam över att han överlevde

Jag ska aldrig mer säja att jag inte vill se dig

Den 21 juni som min lille bror blev på körd av en bilist..

han var ute och körde moped när han blev på körd av en bil.. Nu ligger han på sjuck huvs med bruten handled och blod utjutelse i ena benet och har syt i de andra.. Tänk hur många gånger jag har sakt till han att jag hatra han och inte vill se han.. I går hade de kunat hända att jag aldrig mer fick se han.. Jag käner mig skit hämsk och mår mycke dålig för detta. Tänk om jag förlorat min ena lille bror Gråter. Då hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv för allt jag har sakt honom Gråter

Annons:
GitteL
2009-06-24 02:58
#1

JA, förstår hur du känner det, vilken änglavkt han hade och du har ju fått dig en tankeställare nu och uppskattar honom kanske på ett helt annat sätt nu.

Härligt och njut av all tid.

Igår kväll låg jag och tänkte på hur tacksam jag är för att leva och få vakna up och ha en frisk son och en underbar familj. Livet är en gåva.

Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

ladysurprise
2009-06-24 16:17
#2

#1 Ja livet är varkligen än gåva.. Fast än jag mår mycke dåligt ofta och inte vill leva så kommer dom stunder som får en att minas varför jag lever.. Mina kaniner  och nu att se att min bror klarade sig.

GitteL
2009-06-24 23:41
#3

#2 Bra att du ser det fina som sker i allt och att du verkligen är unik. Alla är olika och glöm inte att det finns ingen som är som du. Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Upp till toppen
Annons: