Annons:
Etikettgränser
Läst 2196 ggr
[rore]
8/7/09, 11:16 AM

Övertygelse ?!

Den senaste tiden så har någonting knackat mig på axeln, allt oftare och jag har inte velat se eller kunnat förstå. *ler*

Så typiskt att fastna i gammalt, men så härligt att se. När det väl uppenbaras för mig.

Ännu härligare när talet kommer igång och jag verkligen får ur mig det som ligger och trycker inom mig.

Just det här med övertygelse är en sån grej som jag har stört mig enormt mycket på den sista tidan.

Människor som inte ger sig, som inte lyssnar till vad jag säger eller respekterar att jag tycker, tänker ,känner annorlunda. Utan hela tiden försöker kräva ett erkännande.

Om jag inte råkar hålla med och det kan egentligen handla om vad som helst.

Människor som vill övertyga mig om att deras åsikter är rätt och som inte ger med sig, som inte har förmågan att förstå att vi kan tycka olika.

De väcker den lilla flickan inom mig, Bara igår upptäckte jag att den lilla flickan inte längre är rädd. Hon är klok och stark nu för tiden. Hon står på sig och jag känner mig så stark inombords.

Befrielsen kom och omslöt mig och nu käns allting bara så otroligt skönt inombords igen. / Rore

Annons:
tilja65
8/7/09, 1:39 PM
#1

Det verkar som om du kommit en bra bit på din inre resa. Tänk vad växandet är skönt och befriande!

Det är bara att gratulera Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[rore]
8/7/09, 1:49 PM
#2

Ja! Det är verkligen härligt att jag tagit mig så långt.

Från början kändes bara tanken helt enkelt oöverstigbar för mig. Så till alla er där ute KÄMPA på och våga söka och prova er fram. Framför allt våga tro på er själva. Kramar om er i mina tankar/ Rore

Upp till toppen
Annons: