Annons:
Etiketthumor-och-spontanitet
Läst 3755 ggr
szirius
4/6/10, 6:23 PM

VISDOMSORD

" Det är faktiskt lika dumt att säga nåt elakt till sig själv som att säga det till någon annan."

Visdomsord från min kloka 8-åring.Sån djup sanning , som de flesta av oss får leta många vuxna år för att förstå och leva efterFörvånadVisst får man gåshud?Flört

Annons:
bjprofit
4/6/10, 8:33 PM
#1

#0 Kanske var vi lika kloka och visa när vi var 8 år också….tills vi fick "lära oss" vad vi nu försöker programmera om igen Obestämd

Bra att vi har våra små gurus som påminner oss då och då, bara vi lyssnar Glad

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

[Tunridan]
4/7/10, 12:02 AM
#2

Åh det var sannerligen ett klokt barn! Verkligen.

Får också gåshud. Vi borde lyssna mer på barnen och inte stoppa in en massa oväsentligt i huvudet på dem. Vi tror vi behöver lära dem om livet…när det ofta är precis tvärtom…

[Tunridan]
4/7/10, 12:05 AM
#3

Szirius; jag kände mig t o m manad att skriva ner visdomsorden från din kloka åttaåring. Så jag inte glömmer. Flört

[rore]
4/7/10, 9:47 AM
#4

Szirius! Jag instämmer,,

Verkligen en klok liten varelse du har där hemmaKyss. Barnen har mycket att lära oss om livet.. Jag blir så rörd.

Tack för att du delade med dig.

szirius
4/7/10, 6:27 PM
#5

Vad härligt att fler kunde ta till sig av dessa ord -  som jag faktiskt aldrig varken hört eller läst beskrivas så enkelt.GladMin son är min största lärare och har varit från dag 1.Kyss

Och nu vet jag vad ditt namn betyder TunridanSkrattande.Tuvan på feng shui har skrivit om detFlört

Indiania
4/7/10, 11:53 PM
#6

#0 Vilken underbar och klok 8 åring du har Kyss Detta tar jag in!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Tunridan]
4/8/10, 6:53 PM
#7

#5 Ja nu vet du det. Flört

szirius
4/9/10, 6:23 PM
#8

'7 Kyss

Upp till toppen
Annons: