Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 8225 ggr
dontknow
2010-08-09 17:01

dröm om råtta

Hej

Skulle behöva lite hjälp med att tolka en dröm!

Jag drömde att jag var på ett bibliotek(som liknade ett träsk och böcker på golvet istället för hyllor). Jag givk upp för en liten trapp och såg en bok längst bort i hörnet, först såg det inte ut som en bok men när jag kom närmare såg jag att det var en bok som stod helt ensam, den hette "troika?".

Jag började läsa lite i den och sedan var det plötsligt en råtta som var lika stor som två fotbollar fast mer rund och ett litet huvud. Den såg först lite gosedjursaktig ut. Jag sträckte fram foten mot den och såg att den började nafsa efter mig så jag försökte avleda den genom att kasta en sten på den men fokusen var ändå på mig. den bet mig i fötterna och hängde kvar , jag lyckades ta mig loss och gömde mig bakom en man som jobbade på biblioteket, jag klättrade upp på e liten stege av pinnar och kastade stenar på råttan och tillslut träffade jag dess huvud som föll av . Då fick huvudet en ny kropp och kroppen ett nytt groteskt huvud som var laddat med ilska. jag fösökte att bara springa och hörde en kvinnoröst säg: läsboken , huvudet måste kapas 3 gånger. sedan vaknade jag.

Jag har tidigare haft en liknande dröm fast med flera råttor occh efter den drömmen blev jag mordhotad och var med i ett jätte bråk där polis blev involverad, så känner mig lite orolig och undrar vad drömmen har att säga.

någon som kan hjälpa mig ? tack på förhand !

Annons:
ikna
2010-08-10 18:57
#1

Jag drömde att jag var på ett bibliotek = DET FINNS KUNSKAP ATT HÄMTA(som liknade ett träsk och böcker på golvet istället för hyllor). Jag givk upp för en liten trapp och såg en bok längst bort i hörnet, först såg det inte ut som en bok men när jag kom närmare såg jag att det var en bok som stod helt ensam, den hette "troika?". TROJKA = SAMLING AV TRE

Jag började läsa lite i den och sedan var det plötsligt en råtta VAD ÄR EN RÅTTA FÖR DIG? som var lika stor som två fotbollar fast mer rund och ett litet huvud. Den såg först lite gosedjursaktig ut. Jag sträckte fram foten mot den och såg att den började nafsa efter mig så jag försökte avleda den genom att kasta en sten på den = DEN HÄR SIDAN VILL DU MOTA BORT men fokusen var ändå på mig. den bet mig i fötterna och hängde kvar , jag lyckades ta mig loss och gömde mig bakom en man som jobbade på biblioteket, jag klättrade upp på e liten stege av pinnar och kastade stenar på råttan och tillslut träffade jag dess huvud = HUVUDTANKAR som föll av . Då fick huvudet en ny kropp och kroppen ett nytt groteskt huvud som var laddat med ilska. jag fösökte att bara springa och hörde en kvinnoröst säg: läsboken , huvudet måste kapas 3 gånger. sedan vaknade jag.

GÅR DU OCH BÄR PÅ EN MASSA NEGATIVA TANKAR? HADE DET VARIT JAG SOM DRÖMT DENNA DRÖMMEN, SÅ HADE JAG GÅTT TILL NÄRMASTE BIBLIOTEK OCH SÖKT BÖCKER OM TROJKA (GOOGLAR DU PÅ TROJKA, SER DU ATT DET ÄR RYSKA OCH STÅR FÖR TRISS/SAMLING AV 3. KVINNAN I DRÖMMEN SÄGER OCKSÅ:LÄS BOKEN! Flört

Upp till toppen
Annons: