Annons:
Etikettrelationer
Läst 1326 ggr
GitteL
2017-03-06 23:46

Kärlek och relationer

Vilken av dessa passar bäst in för dig?

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Tarotstollan
2017-03-17 00:28
#1

Hatar är ett starkt ord men nog hade det varit kul att slippa vara singel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2017-03-19 20:12
#2

Hade velat ha en "Tja, lite sådär"-kategori! Det är ju lite upp och lite ner och lite hit och lite dit. Ibland är allt toppen, och ibland är det lite mindre toppen 🤪😃Men för det mesta är jag nöjd, så jag klickade i "Är i en relation och det är toppen".

Leifsdotra
2017-03-20 09:05
#3

Är i en relation sedan 22 år ganska precis och det var väldigt rätt redan från början. Visst har vi våra upp och nedgångar, men det har aldrig varit någon tvekan, egentligen innerst inne har jag alltid känt att han är min själsfrände, livskamrat, den jag valt att dela mitt liv med och jag har aldrig ångrat det

GitteL
2017-03-21 18:15
#4

#1 ja hatar ÄR ett starkt ord och tyvärr använder många sigutav detta. 😌

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

GitteL
2017-03-21 18:16
#5

#2 Lite si sådär är normalt men om det är mer bra än mindre bra så är det rätt bra. 😜 Tack för att du delar med dig

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

GitteL
2017-03-21 18:18
#6

#3 Imponerande att ha hittat sin själsfrände och att det forfarande är rätt. All lycka till dig och glad att läsa detta. ❤

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Leifsdotra
2017-03-27 12:43
#7

#6 Tack ❤️ Ja, det känns verkligen bra. Men man får ju inte glömma bort att det kräver en del för att få ett bra förhållande också, det händer inte av sig själv. Under småbarnsåren var vi nära att tappa bort varandra i vardagsslitet. Jag är tacksam över att vi valde att ta tag i det istället!

Upp till toppen
Annons: