Annons:
Etikettmedlemmar-info
Läst 814 ggr
GitteL
1/1/17, 2:01 PM

Gott Nytt Kärleksfullt År

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill önska er alla ett gott nytt kärleksfullt år. ❤ Vill också passa på att tacka för all feedback och förtroendet med att anlita mig som vägledare  Lite att tänka på inför nya året  Börja uppskatta det du har Tänk på hur dina ord påverkar andra Ge komplimanger Se dina styrkor Ta kontrollen över dina tankar Kommunicera ärligt och tydligt vad du vill och inte vill Bli medveten om den inre kritikern Ge dig själv Kärlek och Omtanke Välj kärlek istället för Rädsla All kärlek från mig ❤ Gitte

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Leifsdotra
1/2/17, 12:26 PM
#1

Jag har 2 olika citat som jag sett som alltid är med nånstans i bakhuvudet: Motgångar är en del av livet. De kan inte kontrolleras. Vad vi kan kontrollera är hur vi reagerar på dem. Ta alltid ut lyckan i förskott, det värsta som kan hända är att du varit lycklig i onödan. God fortsättning!

Mirjah
1/6/17, 1:38 AM
#2

God fortsättning Gitte och övriga medlemmar på Personlig Utveckling! Tacksam över vad detta forums medlemmar och Gitte betytt för mig och min personliga utveckling. Med facit i hand känner jag mig rik på insikter och förståelse om mig själv och min omgivning. Det var en tid då det kändes som om jag stod still och ingenting "hände" men i själva verket var det här som min resa på riktigt började. Kram och Gott Nytt 2017 till Er alla! //Mirja

GitteL
1/9/17, 10:44 PM
#3

#2 härligt att höra Mirjah Ja det har varit länge vi känt varandra både via kursen och här. Tacksam för dina ord. ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Upp till toppen
Annons: