Annons:
Etikettglädje
Läst 2250 ggr
GitteL
2016-02-05 20:42

Sol eller Vinter

Jag undrar om det är många här som påverkas av vädret? Vilken årstid gillar du mest och varför? Vår sommar höst eller vinter. Jag föredrar våren, då allt slår ut och knoppar brister. 😀❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
Kille77a
2016-02-05 21:25
#1

Påverkas inte mycket……

Tarotstollan
2016-02-05 21:33
#2

Älskar både vår och höst lika mycket. Alla dofter och färger.
När det gäller sommaren är jag kluven,  jag gillar inte värme så mycket och ju varmare det blir, desto sämre blir jag.
Vintern är underbart vacker med snöklädd natur men hatar all is och halka på marken.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

SuzanneV
2016-03-11 00:08
#3

Nej, påverkas inte av vädret. Tänker bara att det är som det är liksom. Älskar höstens underbara dofter och färger men bäst är VÅREN. Den där första riktigt varma vårdagen, vända upp ansiktet mot solen och njuta av allt som blommar ut, växer och väcks till liv. Lovely!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

K.R.J.T
2016-03-11 19:31
#4

Ja vädret påverkar en mycket,  föredrar sommar alla dagar i veckan, då jag får mycket energi ifrån solen, och det är full rulle i ens liv.

Men man hade nog inte uppskattat sommaren utan vintern antar jag !

Posetivt med vinter, man kan sitta inne utan dåligt samvete.

sjukkatt
2016-03-17 19:32
#5

Våren älskar jag, likadant vad gäller höst och vinter! Kunna sitta ute en solig vårdag med en kopp te och nybakta scones eller ta en härlig skogspromenad och leta svamp. Helt underbart!

Sommarn däremot, hatar värmen annars är ju en grillkväll aldrig fy skam!

kim1980
2016-09-02 16:20
#6

Jag gillar vinter bäst ! För jag gillar inte vår el sommar. För gillar inte värmen alls . Har värme allergi . Blir sjuk av värmen . Det har många svårt förstå och respektera tyvärr empati brist på den punkten ! (

Annons:
[josten]
2016-09-30 22:27
#7

Hatar vintern. Vår sommar höst tack !

Upp till toppen
Annons: