Annons:
Etiketttankar-känslor
Läst 1465 ggr
[svartkjol]
11/21/15, 7:36 PM

190 cm lång som tjej

Hej! För tre snart fyra år sedan, 2012 startade jag den här tråden: http://kvinna.ifokus.se/discussions/4fc7e4ddd3b4fd222b007787-190-cm-lang-som-tjej

Råkade hitta den av misstag, nu flera år senare och kände att jag ville skriva en liten uppdatering till alla er långa tjejer där ute. Jag blev aldrig längre, utan är nu ca 184/186 cm lång. Dvs ovanligt lång för att vara tjej. Kommer ihåg hur otroligt jobbigt jag tyckte det var när jag var yngre och mådde nästan psykiskt dåligt. Men oj vad jag hade velat resa tillbaka i tiden och tala allvar med mig själv. Visst hade jag gärna varit ett par cm kortare idag, men jag har nu helt och hållet accepterat min längd och trivs väldigt bra i mig själv. Får otroligt mkt komplimanger och att träffa killar har varit det minsta problemet. Min uppfattning är att så länge du är trygg i dig själv så tycker många män att det är väldigt attraktivt med en lång tjej! 

Vad jag egentligen vill säga är, att även om det känns pissjobbigt just nu, och hur trött du än är på att höra folk påpeka att det blir bättre, så tål det ändå att upprepas. Det ÄR snyggt att vara lång, så länge du går med rak rygg och TROR på dig själv. Jag vet hur svårt det är, men skit i andras kommentarer, och tänk att du faktiskt är unik och jävligt häftig.

Annons:
[peter54]
11/21/15, 7:48 PM
#1

Good on you 🙂

GitteL
11/22/15, 10:13 PM
#2

Härlig inställning du har. Fortsätt inspirera andra ❤️

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Upp till toppen
Annons: