Annons:
Etikettcitat
Läst 3964 ggr
SuzanneV
2015-05-30 23:13

Förlåt för din egen skull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bra att påminna sig om! Att förlåta handlar inte om att förlåta handlingar någon har gjort mot dig. Det handlar om att ge dig själv möjlighet att bli fri från din boja. Fri, så du kan flyga fritt dit du vill och skapa det liv du vill ha. Må bra och vara i kärlekens och glädjens känsla. Massor av kärlek till er alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Livscoachen
2015-05-31 11:28
#1

Fin påminnelse 😍

[rore]
2015-06-04 15:51
#2

Frigörelse från hemligheter. Förlåtelse för min egen skull. Accepterandet av att jag är en människa. Med känslor och behov. Precis som alla andra. Jag förlåter för min egen skull. Inte för någon annans. Förlåtelsen Är gottgörelsens väg och den leder till helande. Jag tror att när livet levs på detta sätt, så vänder energiernas riktning. Likt ringar på vattnet färdas de, osynliga för ögat genom etern. Till var och en. Obemärkt sker förändringar. Med oss alla, medvetna eller ej. Det är då som kärlekens ljus tränger igenom alla lager av försvar. När jag stannar i det sanna! När jag låter det värka ut! Förlåtelsens mantel sveper in och kärlekens ljus lyser klart.

SuzanneV
2015-06-05 15:44
#3

Så fint beskrivet Rore! Exakt så känns det! Nu är det väldigt ljust och klart! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Leontin
2015-06-14 16:32
#4

Att säga förlåt utan att vilja förändra det är fel fel fel. Be inte ombförlåtelse isf. Skulle någon vilja tolka ordet förlåt på sitt eget sätt? Skriv d gärna :)

Stallmima
2015-06-14 18:43
#5

Att förlåta vissa saker tror jag tyvärr är omöjligt, i alla fall för min egen del.

Upp till toppen
Annons: