Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 1049 ggr
nmn
2014-11-11 15:59

drömmar

Jag drömmer ofta om att jag har sex med min killkompis. Jag har pojkvän och jag känner på ett sätt att jag aldrig vill vara otrogen mot honom, vill inte såra honom för jag är väldigt kär i honom, men det känns som att djupt inom mig vill jag ha sex med min killkompis, han är min bästa vän  och det skulle kännas som att det skulle förstöra våran vänskap! Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet nu att jag är attraherad av honom och de senaste dagarna har vi flörtat lite grann… Jag mår dåligt av det för att min pojkvän är den bästa verkligen men på ett sätt vill jag testa att ha sex med min killkompis. Det är som att jag har två sidor. Jag är rätt självisk men jag vill inte såra min pojkvän för dom är också vänner. Det känns som att jag vill ha mer än vad jag redan har… 

Skulle vara tacksam för svar och om någon kan hjälpa mig så att jag får lite vätt i huvudet för jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag håller på med.

Annons:
ikna
2014-11-14 20:00
#1

Drömmar om att man har sex med någon, kan symbolisera att man förenar sig/tar till sig/uppmärksammar en av sina inre sidor/egenskaper.  Så själva drömmen behöver inte betyda att du vill/bör ha sex med din killkompis.

MsSofieG
2014-11-14 20:22
#2

Relationer.ifokus kan säkert ge något bra svar om det är något du känner även i vaket tillstånd.

Upp till toppen
Annons: