Annons:
Etikettglädje
Läst 1957 ggr
SuzanneV
9/1/14, 12:27 PM

Gör någon glad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att göra någon annan glad från hjärtat utan förväntningar tillbaka, bara för att du vill. Det är KÄRLEK och sprider positiv energi  🙂❤️

Du kan ge bort, ett leende, berömma eller peppa en kollega eller vän, visa omtanke, överraska med något du vet personen blir glad för.  En fin bild, en blomma, en dikt, ett ord, humor eller bara finnas där för någon som behöver dig. 

Fyll gärna på tråden med vad du gör eller har gjort för att göra någon glad.

Kärlek och glädje till er alla! ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
SuzanneV
9/7/14, 10:00 PM
#1

Tänkte vi kunde hjälpas åt att göra en glädjetråd. Jag börjar. I dag har jag hämtat en stol åt en äldre dam som jag såg behövde sitta . Vi stod upp länge och lyssnade på ett föredrag om växter och plantering. Hon blev så glad och tacksam och sken upp i ett stort leende. Glädje.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

GitteL
9/9/14, 10:21 AM
#2

Igår fick jag en hel grupp arbetssökande att känna att de var värdefulla precis så som de är just nu. En energi och tystnad där en nål kunde höras om man tappat den i golvet. Wow, de förstod att se i te var deras tankar utan att den endast är tankar. Stort, lycka och glädje.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[sanna70]
9/14/14, 9:00 AM
#3

Jag hoppas att denna länk kan frambringa några leenden. . ❤️

https://www.facebook.com/video.php?v=10152155537362021&set=vb.570137020&type=2&theater

SuzanneV
9/16/14, 5:23 PM
#4

#3 Tack!❤️Härligt klipp 😃Kolla in den så drar ni garanterat på smilbanden  🙂

Underbart med glädje och skratt! Behöver vi alla en daglig dos av. Någon annan som vill dela med sig? Allt välkomnas. Om du gör någon annan glad bara för att du vill blir du ju själv glad också, och sprider vidare glädje och positiv energi till din omgivning.  KÄRLEK ❤️🙂

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
1/6/15, 10:51 PM
#5

Puffar upp denna så vi sprider lite glädje och kärlek 😄💖

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Upp till toppen
Annons: