Annons:
Etikettpersonlig-hjälp-coaching
Läst 1073 ggr
[Seaside]
2014-06-12 16:23

Har ett presentkort...

Känner du att det är dags att utveckla dig själv och din medialitet, få nya perspektiv, lyssna mer inåt. Då har jag den perfekta presenten till din själ! Jag har vunnit 1 månad i Englagårds gästprogram, men har tyvärr inte möjlighet att åka dit. Nu stundar en härlig sommar och härliga höstkvällar - och just DU kanske känner att du behöver komma bort och bara pyssla om dig själv?

Ta chansen - jag säljer detta presentkort för mycket mindre än halva priset: 600 kr (Värde 1995 - 3200 kr)

Englagård har funnits sedan 2001 och har tusentals nöjda deltagare. Kursgården som ligger söder om Örebro mellan Hallsberg och Askersund.

Gästprogrammet är speciellt utformat för dig som tidigare varit på Englagård och är intresserad av att komma och stanna lite längre, och i utbyte mot lite arbetskraft, få möjligheten att delta i alla spännande kurser som leds av Satyam som olika retreats, mediumutveckling etc. Under vistelsen kan man även boka tid hos deras terapeuter för olika behandlingar såsom; healing, seanser, detox fot-spa, tarotläggningar, sessioner för att bli av med rädslor/fobier eller besvikelser, ta en aurabild och få en personlig tolkning mm

I mitt presentkort/Gästprogrammet ingår:
- Gratis hämtning vid Örebro flygplats / Tågstationen i Hallsberg
- Del i flerbäddsrum. Man kan få enkelrum mot tillägg
- Frukostbuffé
- Fri tillgång till kurser som leds av Satyam bla "Satsang"
- Lunch
- Middag
- Kvällsfika
- Tillgång till kök för egen tillagning av mat
- Möjlighet att vara med på morgon och eftermiddagsmeditation vid kurs
- Tillgång till meditationsrum för egen meditation
- Tillgång till tvättstuga
- Mysig affär med andlig litteratur och stenar etc. finns på området
- Ovärderlig upplevelse och själslig utveckling!

- OBS: Man behöver INTE stanna en månad i sträck om man inte har möjlighet, utan kan dela upp vistelsen från några dagar och uppåt. Minst 10 dagar i samband med utbildning eller retreat

Ännu mer info finns här: http://www.retreat.nu/boende.htm

Kurskalendarium: http://www.retreat.nu/kalendariumet.htm

Presentkortet är givetvis äkta. Det finns en korrigeringen på presentkortet som Satyam själv har gjort. Jag vann presentkortet på en kurs som jag genomförde på Englagård.

Hämtas hemma hos oss eller skickas efter betalning med Schenker som är spårningsbart. PM:a vid intresseGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: