Annons:
Etikettcitat
Läst 2582 ggr
SuzanneV
6/8/14, 11:02 PM

Dagens stärkande citat

"I've been absolutely terrified every moment of my liffe - and I've never let i keep me from doing a single thing I wanted to do." /Gorgia O'Keeffe (1887-1986), amerikansk målare

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
SuzanneV
6/9/14, 12:06 PM
#1

"Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great makes you feel that you too can become great." /Mark Twaine Oj, vad jag upplever detta just nu. Tänkvärt! Ha en bra dag alla!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
6/10/14, 9:05 PM
#2

Hej alla! Fyll gärna på denna tråd så hjälper vi och peppar varandra! "Formulate and stamp indelibly on your mind a mental picture of your self as succeding. Hold this picture tenaciously. Never permit it to fade. Your mind vill seek to develop that picture…Do not build up obstacles in your imagnination." /Norman Vincent Peale Ta hand om er! :-)

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
6/11/14, 3:54 PM
#3

"Life is too short to spend your precious time trying to convince a person who wants to live in gloom and doom otherwise. Give lifting that person your best shot, but don't hang around long enough for his or her bad attitude to pull you down. Instead, surround yourself with optimistic people" 🙂🙂🙂

/Zig Ziglar

Kärlek och glädje till er alla ✨ ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
6/17/14, 11:03 PM
#4

"As long as you know what it is you desire, then by simply affirming that is yours - firmly and positively, with no ifs, buts or maybes - over and over again, from the minute you arise in the morning until the time you go to sleep at night, and as many times during the day as your work or activities permit, you will be drawn to those people, places, and events that will, bring your desires to you." /Scott Reed Kram

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

GitteL
6/24/14, 12:45 PM
#5

Om du visste du kunde hantera allt som kom i din väg, vad skulle du då vara rädd för? Vad säger ni? :-)

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

SuzanneV
6/24/14, 11:28 PM
#6

Tänkvärt Gitte! Känns hoppfullt :-) Den tanken tilltalar mig skarpt. Oj, vad skönt det skulle vara. Slippa vara rädd för jag vet att jag kan hantera allt, underbart. Såg precis detta citat: "When our hearts wins the battle against our fears, wonders lies ahead" /Paulo Coelho Kärlek och lycka till er alla

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Upp till toppen
Annons: