Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1327 ggr
[Athinea]
4/22/12, 10:59 PM

Möte med själsfrände (Hund)

Var och hälsade på ett par bekanta till min pojkvän. De hade en döv hund som de tydligen inte kunde ha kvar som var hur fantastisk som helst!
Jag föll direkt då hon sökte ögonkontakt och lyssnade på mitt sätt att nå fram till henne. Hon lade sig i mitt knä och pussade på mina händer samtidigt som hon ibland vände blicken mot mig och försökte få fram "Ta med mig hem, jag vill ha någon som förstår mig".

Ska förmodligen tillbaka till henne i veckan som kommer och kika på lite igen, hon kan få det riktigt bra hos mig och det var verkligen match made in heaven mellan oss!

Hon är speciell, hon känns menad för mig.
Dessutom har jag drömt om att en liten hund skulle vägleda mig och få mig att finna inre ro. En ny familjemedlem som skulle ge mig nya möjligheter till ett bättre liv.

Annons:
GitteL
4/23/12, 12:22 AM
#1

Ååååå, så rörd jag blev hela min kropp sa JAAAAA du är en äkta ängel som vill ta med henne. Lyssna på det annars kommer du bli ledsen…..kände samma sak med en katt. Ett själsligt band.

Ryser när jag läser ditt inlägg, så vackert.

Berätta mer sedan. Kyss

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Fjäril
4/28/12, 3:53 PM
#2

Ja det kändes så rätt! Vovven och du hör samman och det kommer säkert något fint ur det här.

Sajtvärd på Övernaturligt

Shalin
4/29/12, 7:39 PM
#3

Åh så underbart! Råder dig absolut att lyssna på din känsla :D

Jag kände också så med min katt. Hon kan vara riktigt jobbig ibland, men jag älskar henne något så otroligt :)


Upp till toppen
Annons: